Автоматизація ресторану від Syrve – засіб підвищення прибутковості
Редактор: Михайло МельникПрибутковість підприємств ресторанного бізнесу залежить від безлічі факторів, серед яких найважливішими є кількість столів, що обслуговуються в залі, та кількість страв, які готує кухня. Власники закладів зацікавлені у підвищенні оборотності столів, особливо у святкові та вихідні дні, у туристичний сезон, у пікові періоди (час обіду та вечір). Збільшити кількість столів, що обслуговуються за певний час, без зниження якості обслуговування допоможе автоматизація кафе або ресторану за допомогою впровадження апаратно-програмних комплексів.
Автоматизація як спосіб покращити сервіс
Автоматизація ресторанних закладів передбачає використання спеціального обладнання та сучасного програмного забезпечення. Наприклад, гості можуть відсканувати Syrve QR-меню закладу, ознайомитись з асортиментом та зробити вибір. Онлайн-меню успішно замінює традиційні паперові каталоги.
Однією з переваг онлайн-меню є висока інформативність. Клієнти можуть ознайомитися не тільки зі складом страв, але й дізнатися калорійність інгредієнтів, вказати обсяг замовлення та інгредієнти, яким віддають перевагу, скористатися акціями та знижками.
Після того, як клієнти за допомогою смартфонів вибрали страви та напої, дані автоматично спрямовуються на кухню. Офіціант отримує повідомлення про готовність замовлення та подає його клієнтам. Використання коду та мобільного додатка дозволяє уникнути додаткових переміщень офіціантів по залі, покращити оперативність обслуговування та якість сервісу, підвищити оборотність столів. Серед переваг замовлень через додаток – зниження навантаження на офіціантів, що особливо важливо у пікові періоди.
QR-меню з яскравими ілюстраціями, що супроводжуються докладним описом страв, є зручним інструментом також для сайтів доставок.
Інструменти для покращення сервісу в CRM Syrve POS
Система автоматизації Syrve керує процесами в ресторані, кафе та барах за допомогою спеціалізованих інструментів. Для покращення обслуговування та збільшення прибутковості власники ресторанних закладів можуть скористатися інструментами:
- Syrve QR-меню для вибору та замовлення страв;
- Syrve Waiter додаток/блокнот для прийому замовлень офіціантом;
- Syrve Arrivals для інформування клієнтів про готовність замовлення;
- Syrve SousChef для керування черговістю та часом приготування замовлень;
- Syrve Kitchen для обліку та контролю готових страв.
Однією з частих проблем є перевантаженість меню позиціями, через що гості витрачають більше часу на вибір. Щоб скоротити меню, достатньо прибрати незатребувані позиції та залишити популярні страви. Скориставшись інструментом Syrve АВС-аналіз для портфельного аналізу меню, можна скоротити час приготування страв на кухні, завдяки чому столи будуть звільнятися швидше.
Контролювати роботу закладу в години пікових навантажень та інший час власник може віддалено за допомогою інструменту Syrve Dashboard. Дуже зручною є функція інтеграції даних з різних закладів мережі в одному додатку.
У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!
⚡⚡⚡ Топ-новини дня ⚡⚡⚡
Хто такий Такер Карлсон? Новий законопроект про мобілізацію З травня пенсію підвищать на 1000 гривень