СКІЛЬКИ ГРОШЕЙ ПОВЕРТАЮТЬ ПРИ ЗДАЧІ КВИТКА УКРЗАЛІЗНИЦЯ?
Редактор: Михайло МельникЗдача квитка, придбаного від Укрзалізниці, завжди викликає певні запитання у пасажирів. Хто з нас не мріє знати, яку суму грошей можна повернути, якщо планувані подорожі отримали неочікуваний поворот? У цій статті ми розберемося, яким чином відбувається повернення грошей та як визначається сума, що повертається.
Як відбувається процес повернення грошей?
При простому перегляді квитка Укрзалізниці, може здатися, що повернення грошей – це заплутаний та складний процес. Але насправді все досить просто та зрозуміло.
Перш за все, необхідно звернути увагу на тип квитка, адже процедура повернення грошей може відрізнятися в залежності від типу. Укрзалізниця надає кілька видів квитків: електронний квиток, паперовий квиток, абонемент. Кожен з цих типів має свої особливості у зв’язку з поверненням грошей.
Якщо вам потрібно повернути кошти за електронний квиток, то все можна зробити онлайн, на офіційному сайті Укрзалізниці у розділі “Повернення та обмін квитків”. Тут ви можете зареєструвати свою заявку, заповнивши всю необхідну інформацію. Після того, як ваша заявка буде оброблена, гроші повернуться на ваш банківський рахунок або на картку, з якої був здійснений платіж.
У випадку, якщо у вас є паперовий квиток або абонемент, то процедура повернення трохи відрізняється. Вам потрібно особисто звернутися до каси залізничного вокзалу, куди був здійснений продаж квитка. Особливості процедури повернення грошей у даному випадку визначається правилами Укрзалізниці та внутрішніми положеннями кожного вокзалу.
Як визначається сума грошей, яка повертається?
Сума грошей, яка повертається при здачі квитка, також має свої особливості. Вона може варіюватися залежно від часу здачі та правил, встановлених Укрзалізницею.
Якщо відміна подорожі здійснюється не менш як за 24 години до відправлення поїзда (причому 24 години розраховуються з моменту, коли перший вагон поїзда під’їхав до першої станції вашого маршруту), то сума, що повертається, становить 100% вартості квитка без врахування будь-яких комісій чи відрахувань. Дане правило стосується як електронних, так і паперових квитків або абонементів.
Якщо відміна подорожі здійснюється менш як за 24 години до відправлення поїзда, сума, яка повертається, розраховується з урахуванням комісійних відрахувань. Загальна сума, що повертається, буде меншою, ніж 100% вартості квитка.
Деякі важливі відомості про повернення грошей
– На випадок, якщо ваша заявка на повернення коштів була відхилена, у вас завжди є право оскаржити це рішення. Для цього слід звернутися до Міністерства транспорту України або до інших компетентних органів.
– Окрім повернення грошей, Укрзалізниця надає можливість обміняти квиток на інший, змінити дату чи напрямок. Деякі правила обміну можуть відрізнятися в залежності від типу квитка та правил Укрзалізниці, тому рекомендується заздалегідь ознайомитися з умовами обміну.
Висновок
Тепер, коли ви знаєте, яким чином відбувається повернення грошей за квиток Укрзалізниці, ви можете бути впевнені у своїх можливостях. Дотримуючись правил та строків, встановлених Укрзалізницею, ви зможете легко та швидко повернути свої гроші.
Запитання, які часто задаються по темі статті:
- Які види квитків надає Укрзалізниця?
- Які є особливості повернення грошей за електронний квиток?
- Чи можна здати паперовий квиток через Інтернет?
- Яка сума повертається при відміні подорожі за 24 години до відправлення?
- Яка сума повертається при відміні подорожі менше як за 24 години до відправлення?
У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!
⚡⚡⚡ Топ-новини дня ⚡⚡⚡
Хто такий Такер Карлсон? Новий законопроект про мобілізацію З травня пенсію підвищать на 1000 гривень