Секрети зіркових рейтингів готелів
Редактор: Михайло МельникЩо більше уваги приділено плануванню відпустки, то менша ймовірність виникнення обставин, здатних її зіпсувати. Вибираючи готель, слід заздалегідь вивчити набір доступних гостям послуг. Базову інформацію про рівень сервісу вже закладено у кількості зірок поряд із назвою закладу.
Особливості системи класифікації
Єдиного світового стандарту рейтингування готелів немає. У деяких випадках правила класифікації закладів встановлено державними нормативами, іноді критерії належності до певних категорій формують туристичні асоціації.
Зазвичай система рейтингування зводиться до присвоєння готелю певної кількості зірок — від однієї до п’яти. Що вищий рівень комфортності проживання та ширший перелік послуг, то більше відповідних символів вказано на вивісці закладу.
В інфраструктуру найпопулярнішого українського курорту Bukovel входять сім готельних комплексів та низка ексклюзивних вілл-шале. Забронювати номери можна на офіційному сайті: https://bukovel.com/b24/hotels/bukovel-hotel. Апартаментам туристичного центру, розташованого в серці Карпатських гір, присвоєно від трьох до п’яти зірок. В Україні рейтингування ґрунтується на державних нормах ДСТУ 4269:2003.
Одна та дві зірки
У Європі туристичні спілки поступово утворюють загальний стандарт класифікації готелів. Організація, яка має запустити гуртову схему рейтингування на континенті, називається HOTREC і вже об’єднує представництва 24 країн. Україна перебуває на порозі вступу до цього формування.
Параметри закладу з однією зіркою за системою класифікацій від HOTREC:
- Наявність служби приймання гостей.
- Можливість бронювання номерів і безготівкової оплати послуг.
- Пропозиція сніданку, напоїв.
- TV, Wi-Fi. Крім ліжка та тумби, є стіл і стілець. Туалет, ванна кімната (мило, рушник), за окремим тарифом — інші предмети гігієни.
- Прибирання щодня.
В апартаментах із двома зірками, крім базових послуг, присутні: шведський стіл, набір рушників, нічники, полиці для білизни. Працівники зобов’язані володіти англійською, за додаткову плату пропонувати чищення взуття.
Три, чотири та п’ять зірок
Попередні два ранги відносять до економкласу та називають туристичним і стандартом відповідно. Наступні категорії — це комфорт, перший клас і люкс.
Готелі з трьома зірками, крім стандартного комплексу послуг, пропонують у номері: телефон, гаджет мультимедіа, обігрівач і фен у ванній, додаткові меблі та набори постільної білизни. Доступні сервіси пральні та прасувальні, чистка взуття.
З чотирма зірками: послуги комфорт плюс охоплюють сніданок у номер, мінібар, крісло, асортимент косметичного приладдя. З п’ятьма: до першокласного сервісу додано замовлення авто, сейф, квіти та подарунки в апартаментах. Пропонується цілодобове обслуговування.
Розуміння основ стандарту рейтингування дозволяє заздалегідь чітко уявляти загальний рівень сервісу готелю.
У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!
⚡⚡⚡ Топ-новини дня ⚡⚡⚡
Хто такий Такер Карлсон? Новий законопроект про мобілізацію З травня пенсію підвищать на 1000 гривень