НАМИ–750
Редактор: Михайло МельникНАМИ-750 – НАМИ-751: Етапний розвиток електромобілів
Зародження електромобілів
Поява перших електромобілів сягає кінця XIX століття. У 1884 році Томас Паркер винайшов електромобіль, оснащений електродвигуном і акумуляторною батареєю. Розвиток інфраструктури та технологій дозволив поступово впроваджувати електромобілі в повсякденне життя.
НАМИ-750: Досвідчений дослідний зразок
У 1949 році в Науковому автомобільному інституті (НАМИ) розпочалася розробка дослідного електромобіля НАМИ-750. Завданням інженерів було створення легкого та компактного електромобіля з вантажопідйомністю 500 кг.
Технічні характеристики НАМИ-750
Електромобіль НАМИ-750 оснащувався двома електродвигунами постійного струму потужністю 3,2 кВт, що забезпечувало максимальну швидкість 30 км/год. Харчування двигунів здійснювалося від свинцево-кислотних акумуляторних батарей. Запас ходу становив 50-60 км.
Конструктивні особливості НАМИ-750
У конструкції НАМИ-750 широко застосовувалися алюмінієві сплави, дерево та вузли з автомобілів ГАЗ-М20 "Победа", ГАЗ-АА та ГАЗ-51. Таке поєднання матеріалів дозволило зменшити вагу та спростити обслуговування електромобіля.
Серійне виробництво НАМИ-751
У 1951 році на Львівському автобусному заводі (ЛАЗ) було розпочато серійне виробництво покращеної версії електромобіля НАМИ-751. Від дослідного зразка її відрізняли більш потужні електродвигуни потужністю 6 кВт, збільшений запас ходу до 60-70 км і максимальна швидкість 35 км/год. Загалом було випущено 20 екземплярів НАМИ-751.
Експлуатація НАМИ-750 і НАМИ-751
Електромобілі НАМИ-750 і НАМИ-751 використовувалися для міських та службових перевезень. Вони демонстрували низькі експлуатаційні витрати та екологічність. Однак обмежений запас ходу і тривалий час зарядки акумуляторів обмежував їхнє широке застосування.
Серія дослідних електромобілів НАМИ-750 і НАМИ-751 стала важливим етапом у розвитку електротранспорту. Ці електромобілі забезпечили цінний досвід для подальших досліджень та впровадження екологічно чистих транспортних засобів.
Поширені питання
- Коли був розроблений НАМИ-750?
- Яку максимальну швидкість мав НАМИ-751?
- Які матеріали використовувалися в конструкції НАМИ-750?
- Де здійснювалося серійне виробництво НАМИ-751?
- Для яких цілей використовувалися електромобілі НАМИ-750 і НАМИ-751?
У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!
⚡⚡⚡ Топ-новини дня ⚡⚡⚡
Хто такий Такер Карлсон? Новий законопроект про мобілізацію З травня пенсію підвищать на 1000 гривень