https://reporter.zp.ua

НАМИ–750

Редактор: Михайло Мельник

Ви можете поставити запитання спеціалісту!

НАМИ-750 – НАМИ-751: Етапний розвиток електромобілів

Зародження електромобілів

Поява перших електромобілів сягає кінця XIX століття. У 1884 році Томас Паркер винайшов електромобіль, оснащений електродвигуном і акумуляторною батареєю. Розвиток інфраструктури та технологій дозволив поступово впроваджувати електромобілі в повсякденне життя.

НАМИ-750: Досвідчений дослідний зразок

У 1949 році в Науковому автомобільному інституті (НАМИ) розпочалася розробка дослідного електромобіля НАМИ-750. Завданням інженерів було створення легкого та компактного електромобіля з вантажопідйомністю 500 кг.

Технічні характеристики НАМИ-750

Електромобіль НАМИ-750 оснащувався двома електродвигунами постійного струму потужністю 3,2 кВт, що забезпечувало максимальну швидкість 30 км/год. Харчування двигунів здійснювалося від свинцево-кислотних акумуляторних батарей. Запас ходу становив 50-60 км.

Конструктивні особливості НАМИ-750

У конструкції НАМИ-750 широко застосовувалися алюмінієві сплави, дерево та вузли з автомобілів ГАЗ-М20 "Победа", ГАЗ-АА та ГАЗ-51. Таке поєднання матеріалів дозволило зменшити вагу та спростити обслуговування електромобіля.

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

Серійне виробництво НАМИ-751

У 1951 році на Львівському автобусному заводі (ЛАЗ) було розпочато серійне виробництво покращеної версії електромобіля НАМИ-751. Від дослідного зразка її відрізняли більш потужні електродвигуни потужністю 6 кВт, збільшений запас ходу до 60-70 км і максимальна швидкість 35 км/год. Загалом було випущено 20 екземплярів НАМИ-751.

Експлуатація НАМИ-750 і НАМИ-751

Електромобілі НАМИ-750 і НАМИ-751 використовувалися для міських та службових перевезень. Вони демонстрували низькі експлуатаційні витрати та екологічність. Однак обмежений запас ходу і тривалий час зарядки акумуляторів обмежував їхнє широке застосування.

Серія дослідних електромобілів НАМИ-750 і НАМИ-751 стала важливим етапом у розвитку електротранспорту. Ці електромобілі забезпечили цінний досвід для подальших досліджень та впровадження екологічно чистих транспортних засобів.

Поширені питання

  1. Коли був розроблений НАМИ-750?
  2. Яку максимальну швидкість мав НАМИ-751?
  3. Які матеріали використовувалися в конструкції НАМИ-750?
  4. Де здійснювалося серійне виробництво НАМИ-751?
  5. Для яких цілей використовувалися електромобілі НАМИ-750 і НАМИ-751?

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

Приєднуйтеся до нашого чату: Телеграм!
У вас є запитання до змісту чи автора статті?
НАПИСАТИ

Залишити коментар

Опубліковано на 25 05 2024. Поданий під Вікі. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете подивитись до кінця і залишити відповідь.

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.

Останні новини

Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".