Мода та самовираження: як стиль відображає вашу особистість
Справжня мода існує лише там, де для цього є всі необхідні умови, зокрема певний рівень матеріального достатку й відсутність обмежень творчості. Геніальні кутюр’є пропонують — аудиторія обирає, як одягатися, бо диктувати стиль нині неприпустимо.
Чим же зумовлений вибір конкретної особистості? Звісно, її характером. Адже сучасній людині одяг потрібен не тільки для того, щоб прикрити тіло чи зігрітися, а й заявити про себе. Розглянемо на прикладі модного чоловічого гардероба, як пов’язані стиль і самовираження.
Про що може розповісти одяг
Пропонуємо зазирнути у чоловічий каталог бренду Loro Piana. Бавовняні сорочки, шкіряні туфлі, кросівки з хутром, кашемірові кардигани, вовняні светри, замшеві двосторонні жилетки, лляні піджаки з підкладкою купро — усі ці та інші ексклюзивні речі якнайкраще уособлюють стриману розкіш та вишуканий стиль. Їх стане носити лише впевнена у собі людина, чоловік, що звик отримувати найкраще.
На одязі Loro Piana немає великих логотипів чи інших «кричущих» елементів, і це лише додає йому цінності. Люксовий бренд високо піднімає планку якості: вовна червонокнижної вікуньї або кашемір з підшерстя козенят рідкісної породи коштує не менше за золото. Виробник не просто використовує рідкісні ресурси, Loro Piana інвестує у їх примноження — будує ферми, на яких утримує тварин у найкращих умовах, що сприяє збільшенню популяції. Такий підхід дозволяє раз на рік зістригти з однієї вікуньї кількасот грамів дорогоцінного матеріалу. А чого варті легкі тканини, зіткані з кореня лотоса? Такі носять справжні естети.
Дизайн одягу ексклюзивного бренду стриманий, тому розкішний. Прості силуети та натуральні кольори — головні риси, притаманні всім запропонованим моделям. Цікаво, що компанія не поспішає називати свої товари розкішними. Віцепрезидент Loro Piana, П’єр Луїджі, неодноразово наголошував, що слово «розкіш» часто використовують не за призначенням, бо це поняття суб’єктивне. Колекції Будинку моди — історія в першу чергу про якість, саме з якої й народжується цінність.
От і виходить: одяг — спосіб самопрезентації особистості. Обирати люксове вбрання — значить не стільки демонструвати «я можу собі це дозволити», скільки сказати: «поважаю себе і ціную якісне». Ексклюзивні виробництва орієнтовані зокрема на сталість, тому дбають і про навколишнє середовище. До того ж брендовий одяг служить довго, більшість фасонів роками, а то і десятиріччями не виходять із моди (а ось і концепція свідомого споживання). Словом, вишуканий стиль — привілей високорозвинених особистостей.
У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!
⚡⚡⚡ Топ-новини дня ⚡⚡⚡
Хто такий Такер Карлсон? Новий законопроект про мобілізацію З травня пенсію підвищать на 1000 гривень