https://reporter.zp.ua

Новообраний мер Лондона розповів детальний план змін вартості проїзду на громадському транспорті міста

Редактор: Михайло Мельник

новообраний мер лондона звинувачується в поспішності обіцянок про тарифи на громадський транспорт, які хан припускав заморозити.

як повідомляє ввс, градоначальник виступив перед пресою, розповівши детальний план змін вартості проїзду на громадському транспорті міста.

за його словами, проїзд в більшості автобусів і метро не дорожчатиме протягом наступних 4 років, поки садок хан знаходиться на посту мера. така реформа обійдеться уряду в 640 мільйонів фунтів, набагато менше зазначеної раніше суми в 2 млрд фунтів.

проте, не дивлячись на всі обіцянки, хан склав із себе відповідальність за підвищення тарифів на проїзні квитки і oyster card, які дають можливість багаторазового проїзду на громадському транспорті. як виправдання мер лондона повідомив, що має вплив тільки на тарифи, що встановлюються лондонським транспортним департаментом, а не міністерством транспорту великобританії.

політичні критики моментально стали дорікати хана за обдурені очікування.

“у своїй активної передвиборчої компанії він жодного разу не згадав, що обіцяна заморозка тарифів не буде поширюватися на проїзні квитки. це не те, про що він говорив раніше.” – пише депутат консервативної партії гарет бекон.

нагадаємо, що заморозка тарифів без будь-яких винятків була головною темою передвиборної кампанії садок хана. на відміну від свого опонента зака ​​голдсміта, хан наполягав, що тарифи на лондонський транспорт залишатимуться незмінними на наступні 4 роки, а що утворюється дірку в бюджеті він зможе покрити за рахунок переатестації працівників громадського транспорту і скорочення штату.

Є питання? Запитай в чаті з ШІ!

читайте про новини україни та закарпатські новини

мер лондона хоче заборонити “сором’язливу” рекламу в лондонському метро

реклама, яка змушує лондонців відчувати себе недосконалими, відтепер буде заборонена в громадському транспорті – передає standart.

новообраний мер лондона звернувся до адміністрації tfl з вимогою перестати використовувати рекламу, яка може зробити психологічний тиск на пасажирів.

це оголошення з’явилося в лондонській підземці в минулому році і викликало величезний скандал серед лондонців. на плакаті дівчина з ідеальною фігурою запитує: “а ти підготував своє тіло до пляжного відпочинку?”

хан вважає, що реклама, подібна до цієї, може погіршити настрій і знизити самооцінку невпевнених у собі жінок з “недосконалими” тілами.

“як батько двох дочок-підлітків я вкрай стурбований рекламою, яка принижує людей, особливо жінок, і змушує їх соромитися свого тіла. настав час покласти цьому край.” – заявив мер.

він попросив tfl і рекламних партнерів exterion media і jcdecaux створити координаційну групу, щоб зберегти нову політику, яка буде застосовуватися до всіх нових оголошеннях, розміщених в громадському транспорті.

“ніхто не повинен відчувати себе неповноцінно, поки вони подорожують в метро або в автобусі через невідповідність чужим стандартам,” – додав садок хан.

“ніхто не повинен відчувати себе неповноцінно, поки вони подорожують в метро або в автобусі через невідповідність чужим стандартам.” – додав садок хан.

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

3 коментарі для “Новообраний мер Лондона розповів детальний план змін вартості проїзду на громадському транспорті міста”

  1. Я знайшов тут приємні пости. Я люблю те, як ви описуєте. Приємно!

  2. приємна інформація для нового блогера … це дуже корисно

  3. це дуже інформативний у вас блог. Дякуємо, що поділилися з нами.

Залишити коментар

Опубліковано на 14 06 2016. Поданий під Cвіт. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете залишити відгук або трекбек на цю запис

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".