ОПЕ1А
Редактор: Михайло МельникОПЕ1А – ОПЕ1А (Однофазний, Промисловий Електровоз, Автономний)
Загальний опис
– це тяговий агрегат, який складається з промислового електровоза, дизельної секції автономного живлення та одного моторного думпкара. Він призначений для роботи на залізницях відкритих гірничих розробок, електрифікованих на однофазному змінному струмі промислової частоти 50 Гц при напрузі контактної мережі 10 кВ. Також агрегат має можливість автономної роботи зі зниженою потужністю на неелектрифікованих ділянках.
Призначення
Тяговий агрегат ОПЕ1А використовується для перевезення вантажів на гірничо-збагачувальних комбінатах, у кар'єрах та інших об'єктах, де є потреба у транспортуванні великогабаритних та важких вантажів. Агрегат може працювати як на електрифікованих ділянках, так і на ділянках без електрифікації, що робить його універсальним і зручним у використанні.
Технічні характеристики
- Довжина тягового агрегату: 34,9 м
- Ширина тягового агрегату: 3,7 м
- Висота тягового агрегату: 5,1 м
- Колісна формула (електровоза): 3о-3о
- Колісна формула (дизельної секції): 2о-2о
- Колісна формула (думпкара): 2о-2о
- Потужність (електрична): 2 x 800 кВт
- Потужність (дизельна): 600 кВт
- Швидкість максимальна (електрична): 60 км/год
- Швидкість максимальна (дизельна): 25 км/год
- Тягове зусилля (електричне): 2 x 280 кН
- Тягове зусилля (дизельне): 200 кН
Конструкція
Тяговий агрегат ОПЕ1А складається з трьох основних компонентів:
- Промисловий електровоз: Оснащений тяговими електродвигунами, які живляться від контактної мережі. Електровоз керує тяговим агрегатом та забезпечує його рух.
- Дизельна секція автономного живлення: Оснащена дизельним генератором, який забезпечує електроенергією тягову секцію на неелектрифікованих ділянках.
- Моторний думпкар: Оснащений тяговими електродвигунами, які живляться від дизельної секції. Думпкар забезпечує додаткове тягове зусилля та переміщає вантаж.
Переваги
Тяговий агрегат ОПЕ1А має ряд переваг:
- Універсальність: Може працювати як на електрифікованих, так і на неелектрифікованих ділянках.
- Гнучкість: Можливість автономної роботи зі зниженою потужністю.
- Висока потужність: Тягове зусилля до 2 x 280 кН (електричне) та 200 кН (дизельне).
- Надійність: Агрегат виконаний з урахуванням досвіду експлуатації тягових агрегатів ОПЭ2.
- Економічність: Економне споживання електроенергії та дизельного палива.
Тяговий агрегат ОПЕ1А – це потужний та універсальний транспортний засіб, призначений для роботи у важких умовах відкритих гірничих розробок. Завдяки своїм технічним характеристикам та конструктивним особливостям агрегат забезпечує високу продуктивність, ефективність та економічність, що робить його незамінним на гірничо-збагачувальних комбінатах та кар'єрах.
Часто задаються питання
- Яка довжина тягового агрегату ОПЕ1А? 34,9 м.
- Яка максимальна швидкість тягового агрегату ОПЕ1А? 60 км/год на електрифікованих ділянках, 25 км/год на неелектрифікованих ділянках.
- Яке тягове зусилля тягового агрегату ОПЕ1А? 2 x 280 кН на електричних ділянках, 200 кН на неелектричних ділянках.
- Де використовується тяговий агрегат ОПЕ1А? На відкритих гірничих розробках, електрифікованих на однофазному змінному струмі промислової частоти 50 Гц.
- Які переваги має тяговий агрегат ОПЕ1А? Універсальність, гнучкість, висока потужність, надійність, економічність.
У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!
⚡⚡⚡ Топ-новини дня ⚡⚡⚡
Хто такий Такер Карлсон? Новий законопроект про мобілізацію З травня пенсію підвищать на 1000 гривень