Катастрофа Sukhoi Superjet 100 під Джакартою – довідка
Редактор: Михайло МельникАвіакатастрофа в Індонезії 9 травня 2012 року російського літака Sukhoi Superjet 100
Піднятися в небо тільки для того, щоб знайти загибель
9 травня 2012 року трагедія вразила світ авіації. Російський літак Sukhoi Superjet 100, що належав авіаційно-будівному об’єднанню ЗАТ «Громадянські літаки Сухого», розбився в Індонезії під час демонстраційного польоту. Катастрофа забрала життя 45 людей, серед яких були члени екіпажу, представники російських і індонезійських авіакомпаній, а також представники ЗМІ.
Хронологія подій
9 травня 2012 року о 14:20 за місцевим часом літак Sukhoi Superjet 100 піднявся в повітря з аеропорту Хальм Перданакусума в Джакарті. На борту перебували 45 осіб, серед яких 8 членів екіпажу і 37 пасажирів. Рейс був запланований як демонстраційний політ, який повинен був показати переваги нового російського літака потенційним покупцям.
Через кілька хвилин після зльоту літак зв’язався з диспетчерською службою та повідомив про несправність. Екіпаж запросив аварійну посадку в аеропорту Хальм Перданакусума, але йому було відмовлено. Через деякий час зв’язок з літаком був втрачений.
Через кілька годин пошукові групи знайшли уламки літака в горах Салак, приблизно в 40 кілометрах на південь від Джакарти. Усі 45 осіб на борту загинули.
Причина катастрофи
Розслідування катастрофи тривало кілька років. У 2015 році Національний комітет з безпеки на транспорті Індонезії (NTSC) опублікував свій остаточний звіт. Згідно з висновками NTSC, причиною катастрофи стали помилки пілотів і технічні несправності.
Пілоти не змогли правильно оцінити ситуацію і прийняти правильне рішення в критичний момент. Крім того, на літаку були виявлені дефекти в системі управління польотом. Ці дефекти призвели до того, що літак відхилився від курсу і врізався в гору.
Наслідки катастрофи
Катастрофа в Індонезії стала серйозним ударом по репутації російського літака Sukhoi Superjet 100. Після катастрофи кілька авіакомпаній відмовилися від купівлі цього літака. Також катастрофа призвела до посилення критики на адресу російської авіаційної промисловості.
Втім, після усунення недоліків Sukhoi Superjet 100 знову почав користуватися попитом у авіакомпаній. На даний момент цей літак експлуатується в десятках країн світу.
Висновок
Авіакатастрофа в Індонезії 9 травня 2012 року стала трагедією, яка забрала життя 45 людей. Катастрофа стала результатом помилок пілотів і технічних несправностей. Після катастрофи було проведено розслідування, яке призвело до усунення недоліків літака Sukhoi Superjet 100. На даний момент цей літак успішно експлуатується в десятках країн світу.
5 запитань, що часто задаються
1. Що стало причиною катастрофи?
Причиною катастрофи стали помилки пілотів і технічні несправності.
2. Скільки людей загинуло в катастрофі?
У катастрофі загинули 45 людей.
3. Чи були якісь вцілілі в катастрофі?
В катастрофі не було вцілілих.
4. Які наслідки мала катастрофа?
Катастрофа серйозно вдарила по репутації російського літака Sukhoi Superjet 100. Після катастрофи кілька авіакомпаній відмовилися від купівлі цього літака.
5. Чи літає Sukhoi Superjet 100 зараз?
Так, Sukhoi Superjet 100 зараз літає. П
У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!
⚡⚡⚡ Топ-новини дня ⚡⚡⚡
Хто такий Такер Карлсон? Новий законопроект про мобілізацію З травня пенсію підвищать на 1000 гривень