ХАРЗ 5259
Редактор: Михайло МельникХАРЗ-5259 “Харків’янин”: Забутий Автобус з Харківського Автозаводу
Історія Створення
ХАРЗ-5259 “Харків’янин” – автобус, що випускався у кількості 6 штук у 1995 році на заводі “Харківський авторемонтний завод”. Цей autobus став спробою створити власний автобус у Харкові, але, на жаль, не був успішним.
Технічні Характеристики
Автобус ХАРЗ-5259 мав довжину 10,5 метрів, ширину 2,5 метра та висоту 3,2 метра. Він оснащувався дизельним двигуном ММЗ Д-245.9 потужністю 136 кінських сил та механічною коробкою передач. Максимальна швидкість autobusа становила 90 км/год.
Незатребуваність та Браки Попитів
Незважаючи на свої технічні характеристики, ХАРЗ-5259 “Харків’янин” не користувався попитом. Основною причиною цього були серйозні технічні проблеми, які виявилися у перших дослідних зразках. Серед них були проблеми з коробкою передач, двигуном та підвіскою.
Кількість випущених одиниць
Саме через незатребуваність та брак попитів, цих автобусів було випущено усього 6: 2 дослідних, у яких виявили серйозні технічні проблеми, та 4 серійних, щонайменше двоє з яких ще працюють.
Висновок
ХАРЗ-5259 “Харків’янин” став одним із найбільш невдалих автобусів, що випускалися в Україні. Незважаючи на свої технічні характеристики, він не користувався попитом через серйозні технічні проблеми. Цей autobus став прикладом того, як невдале виконання може призвести до провалу цілого проекту.
Часті Запитання
- Яким був основним призначенням ХАРЗ-5259 “Харків’янин”?
ХАРЗ-5259 “Харків’янин” був призначений для перевезення пасажирів у міських та приміських маршрутах. - Які були основні технічні характеристики ХАРЗ-5259 “Харків’янин”?
Автобус мав довжину 10,5 метрів, ширину 2,5 метра та висоту 3,2 метра. Він оснащувався дизельним двигуном ММЗ Д-245.9 потужністю 136 кінських сил та механічною коробкою передач. Максимальна швидкість autobusа становила 90 км/год. - Чому ХАРЗ-5259 “Харків’янин” не користувався попитом?
Основною причиною цього були серйозні технічні проблеми, які виявилися у перших дослідних зразках. Серед них були проблеми з коробкою передач, двигуном та підвіскою. - Скільки автобусів ХАРЗ-5259 “Харків’янин” було випущено?
Всього було випущено 6 одиниць: 2 дослідних і 4 серійних. - Що сталося з автобусами ХАРЗ-5259 “Харків’янин” після їх випуску?
Після випуску автобуси були передані в різні автопарки України, де вони використовувалися на міських та приміських маршрутах. На сьогоднішній день щонайменше двоє з них все ще перебувають в експлуатації.
У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!
⚡⚡⚡ Топ-новини дня ⚡⚡⚡
Хто такий Такер Карлсон? Новий законопроект про мобілізацію З травня пенсію підвищать на 1000 гривень