https://reporter.zp.ua

ХАРЗ 5259

# ,

Редактор: Михайло Мельник

Ви можете поставити запитання спеціалісту!

ХАРЗ-5259 “Харків’янин”: Забутий Автобус з Харківського Автозаводу

Історія Створення

ХАРЗ-5259 “Харків’янин” – автобус, що випускався у кількості 6 штук у 1995 році на заводі “Харківський авторемонтний завод”. Цей autobus став спробою створити власний автобус у Харкові, але, на жаль, не був успішним.

Технічні Характеристики

Автобус ХАРЗ-5259 мав довжину 10,5 метрів, ширину 2,5 метра та висоту 3,2 метра. Він оснащувався дизельним двигуном ММЗ Д-245.9 потужністю 136 кінських сил та механічною коробкою передач. Максимальна швидкість autobusа становила 90 км/год.

Незатребуваність та Браки Попитів

Незважаючи на свої технічні характеристики, ХАРЗ-5259 “Харків’янин” не користувався попитом. Основною причиною цього були серйозні технічні проблеми, які виявилися у перших дослідних зразках. Серед них були проблеми з коробкою передач, двигуном та підвіскою.

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

Кількість випущених одиниць

Саме через незатребуваність та брак попитів, цих автобусів було випущено усього 6: 2 дослідних, у яких виявили серйозні технічні проблеми, та 4 серійних, щонайменше двоє з яких ще працюють.

Висновок

ХАРЗ-5259 “Харків’янин” став одним із найбільш невдалих автобусів, що випускалися в Україні. Незважаючи на свої технічні характеристики, він не користувався попитом через серйозні технічні проблеми. Цей autobus став прикладом того, як невдале виконання може призвести до провалу цілого проекту.


Часті Запитання

  1. Яким був основним призначенням ХАРЗ-5259 “Харків’янин”?
    ХАРЗ-5259 “Харків’янин” був призначений для перевезення пасажирів у міських та приміських маршрутах.
  2. Які були основні технічні характеристики ХАРЗ-5259 “Харків’янин”?
    Автобус мав довжину 10,5 метрів, ширину 2,5 метра та висоту 3,2 метра. Він оснащувався дизельним двигуном ММЗ Д-245.9 потужністю 136 кінських сил та механічною коробкою передач. Максимальна швидкість autobusа становила 90 км/год.
  3. Чому ХАРЗ-5259 “Харків’янин” не користувався попитом?
    Основною причиною цього були серйозні технічні проблеми, які виявилися у перших дослідних зразках. Серед них були проблеми з коробкою передач, двигуном та підвіскою.
  4. Скільки автобусів ХАРЗ-5259 “Харків’янин” було випущено?
    Всього було випущено 6 одиниць: 2 дослідних і 4 серійних.
  5. Що сталося з автобусами ХАРЗ-5259 “Харків’янин” після їх випуску?
    Після випуску автобуси були передані в різні автопарки України, де вони використовувалися на міських та приміських маршрутах. На сьогоднішній день щонайменше двоє з них все ще перебувають в експлуатації.

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

У вас є запитання до змісту чи автора статті?
НАПИСАТИ

Залишити коментар

Опубліковано на 29 12 2023. Поданий під Вікі. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете подивитись до кінця і залишити відповідь.

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.

Останні новини

Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".