https://reporter.zp.ua

Власник Київського картонно-паперового комбінату та складові розвитку санітарно-гігієнічного сегмента

Ви можете поставити запитання спеціалісту!

Висока якість продукції від Київського картонно-паперового комбінату за каденції директора та бенефіціарного власника Pulp Mill Holding Хайнца Ціннера (d-r Heinz Zinner) базується на кількох складниках. Комплексний підхід враховує якість і сучасність товарів, дотримання екологічних норм і практичність застосування. Це дає змогу створювати санітарно-гігієнічні вироби європейського зразка на українських теренах.

Турбота про довкілля та здоров’я людини від ККПК

Власник Київського картонно-паперового комбінату Хайнц Ціннер разом із топменеджментом підприємства приділяє велику увагу екологічності сировини. Для цього макулатура проходить багатоступеневе очищення від бактерій, сміття та сторонніх домішок. Це дає змогу застосовувати вторинні волокна для виготовлення туалетного паперу, серветок, паперових рушників. А відходи виробництва, з 2024 року, комбінат переробляє на паливо для альтернативної енергетики та сировини для будівельної індустрії.

Також ККПК займається виробництвом паковання для харчових продуктів, поштових відправлень, пляшок тощо. Для цієї сфери надзвичайно важливою є екологічна безпечність тари. Санітарно-гігієнічна продукція проходить регулярну незалежну перевірку на відповідність стандартам ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 50001:2018 та іншим. Такий підхід дарує покупцям впевненість, що вони будуть користуватися товарами високого міжнародного класу.

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

Обухівський завод паперу першим з українських підприємств картонно-паперової галузі пройшов сертифікацію харчової безпеки та “Халяль.”. Що підтверджує відсутність у тарному та гофрованому картоні, гофрованому папері інгредієнтів, вживання яких заборонене Шаріатом.

Практичність виробів від ККПК для різних сфер

Розширений асортимент продукції від Київського КПК дав змогу за власника Хайнца Ціннера (d-r Heinz Zinner) вийти за рамки винятково побутової сфери. Нові види продукції від «картонажки», як її називають місцеві жителі, користуються попитом не лише серед виробників харчової галузі, а й серед поштових операторів, виробників одноразового посуду та навіть закладів HoReCa.

Санітарно-гігієнічна продукція активно продається завдяки:

  • в першу чергу якості та асортименту – від економ- до преміального сегмента
  • якісній сировині перевіреною за системою Лісової Опікунської Ради;
  • відповідності європейським трендам у сангігієні, завдяки модернізації обладнання, що дає змогу виробляти привабливу продукцію в різних категоріях.

Для Київського картонно-паперового комбінату важливим є гармонійне співвідношення ціни та якості продукції. Підприємство знаходить гармонійний баланс, аби якомога більше українців могли скористатися якісними санітарно-гігієнічними товарами у своєму повсякденному житті.

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

Приєднуйтеся до нашого чату: Телеграм!
У вас є запитання до змісту чи автора статті?
НАПИСАТИ

Залишити коментар

Опубліковано на 26 11 2024. Поданий під Бізнес. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете подивитись до кінця і залишити відповідь.

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.
Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".