Реклама в Інтернеті: кілька способів розповісти про себе в Мережі
реклама в інтернеті: кілька способів розповісти про себе в мережі
реклама в інтернеті може привести на ваш сайт нових клієнтів навіть за умови помірних вкладень. потрібно всього лише розібратися в тому, як працюють ті чи інші її види.
seo-просування
це не зовсім реклама, а цілий комплекс заходів, мета яких – зробити ваш сайт видимим для пошукових систем. опинившись у топ видачі, ви отримаєте стабільний трафік. вкладення грошей в seo – на сьогоднішній день вже не додатковий захід, а необхідність, оскільки це допоможе зробити сайт повноцінним інструментом продажів.
контекстна реклама
назва говорить сама за себе – користувач бачить оголошення, які відповідають його запитам. вони розміщуються в пошуковій видачі або на сайтах-партнерах рекламної мережі пошукових систем. вже не доведеться пояснювати, що саме ви продаєте і навіщо це потрібно – ваш товар і так шукають. реклама буде продемонстрована виключно цільовій аудиторії, а заплатите ви за переходи, а не за покази. швидкі результати можна отримати при мінімальних вкладеннях, але для підтримки впливу на клієнтів їх доведеться робити регулярно. яндекс.дірект і google adwords – найпопулярніші рекламні мережі, які дозволяють налаштовувати покази відповідно до своїх потреб.
соціальні мережі
соціальні мережі стали практично ідеальними майданчиками для розміщення реклами, оскільки користувачі проводять у них багато часу. при створенні профілів вони вказують дані про себе, а потім система збирає додаткову інформацію, враховуючи тематику публікацій, переглядів, уподобань та ін. у результаті ви отримуєте вже відібрану цільову аудиторію. саме так працює таргетована реклама. обираючи ту чи іншу мережу, потрібно враховувати її специфіку. наприклад, у facebook ефективність показують публікації в стрічках новин або розміщення оголошень у тематичних спільнотах, в instagram – демонстрація продукту, що просувається, за допомогою якісних зображень і коротких відео.
e-mail-розсилки
отримати електронні адреси своїх потенційних клієнтів можна різними способами – під час реєстрації на сайті, в обмін на безкоштовну інформацію та ін. відправляючи рекламні листи, ви можете нагадати про себе і змусити клієнта повернутися на ваш сайт ще раз. щоб не потрапити в спам, потрібно чергувати корисну для одержувача інформацію (наприклад, посилання на цікаві статті на блозі інтернет-магазину) з комерційними пропозиціями. за допомогою розсилки можна оперативно інформувати своїх клієнтів про майбутні акції, розпродажі, надходження новинок та інші пропозиції.
банерна реклама
оголошення являє собою графічне зображення або короткий анімаційний ролик, які легко запам’ятовуються та привертають увагу. мета показу – підвищення пізнаваності бренду і привертання уваги користувачів. мінус методу – банери бачить не тільки зацікавлена аудиторія.
crowd marketing
свого роду «сарафанне радіо». ви можете розповісти про свій товар, використовуючи для цього різні тематичні майданчики, форуми, соціальні мережі та інші ресурси. метод досить простий і взагалі не вимагає вкладень, якщо цим займатися самостійно (для цього знадобиться тільки час, бажання і навички комунікації). потрібно всього лише залишити повідомлення з посиланням. воно може бути у вигляді поради, викладу власного досвіду тощо. але для цього доведеться знайти відповідні майданчики, зареєструватися, завоювати довіру членів спільноти, а потім братися до реклами. інакше можна відразу ж відправитися в бан.
також існують й інші способи популяризації свого бізнесу в мережі. але інтернет – це середовище, яке дуже швидко розвивається і змінюється. тому одні види реклами можуть витіснятися іншими у зв’язку зі зміною їх ефективності.
У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!
⚡⚡⚡ Топ-новини дня ⚡⚡⚡
Хто такий Такер Карлсон? Новий законопроект про мобілізацію З травня пенсію підвищать на 1000 гривень
Вам відомо, що Instagram запустив платні підписки? Ще один цікавій варіант заробітку на цій мережі.