https://reporter.zp.ua

Освітлення для вітрин

# , , , , , , , ,

Редактор: Михайло Мельник

Ви можете поставити запитання спеціалісту!

ваша торгівля сильно залежить від настрою покупців. і цей настрій ви зможете створити і використовувати. звучить неправдоподібно? тоді залишайтеся з нами до кінця статті і ми зможемо розповісти вам декілька секретів.

сьогодні поговоримо про таку деталь, як світлодіодне освітлення вітрин з товаром. нас будуть цікавити вітрини з ювелірною продукцією. це: золото, срібло, дорогоцінні камені. далі нас будуть цікавити товари з особистого користування, як мобільні телефони, гаджети та новинки техніки.

правильна підсвічування в магазинах привертає до себе увагу не тільки конкретних покупців, але ще й зацікавлених перехожих. адже красиві речі, але в непідготовленому інтер’єрі втрачають до 40% своєї привабливості. це дані відомого маркетингового агентства wpp за 2012 рік.

освітлення для вітрин

чому продавці потроху відмовляються від галогенного обладнання, незважаючи на те, що воно теж дозволяє економити на рахунках за електрику? це відбувається тому, що галогенні лампи в результаті роботи виділяють тепло. і невеликі закриті вітрини починають нагріватися і псувати товар. він просо вигорить з часом. звідси і береться пошук нових технологічних рішень для товару.

які ще товари можуть піддатися зайвому тепловому впливу зберігаючих ламп попереднього покоління? це: шкіра, кондитерські вироби, парфумерія та косметика. всі ці товари не можна нагрівати.

світло нового покоління

серед світлодіодного обладнання найкраще для освітлення вітрин підійде лінійка. це дещо світлодіодних елементів, закріплених в ряд, і через свою унікальну товщину їх можна встановлювати на стиках вітрин. для більшості людей звичним буде побачити лампи і лампочки, які світять через скло. для них незвично бачити яскраву світну вітрину, коли не видно самої лампи, і незрозуміло, де вона знаходиться.

найпопулярніший спосіб монтажу.

світлодіодні лінійки встановлюються на вітринах, які можуть йти в ряд, одна за одною. сам світловий промінь концентрується на дальню стінку, а світлодіодна стрічка закріплюється під верхнім краєм. таким чином, ближній край вітрини висвітлюється рівним рівномірним світлом, а від дальньої стінки світло відбивається і повертається ще раз.

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

крім цього, існують гнучкі світлодіодні смужки. завдяки тому, що вони гнучкі, їх набагато простіше гнути, згортати, і закріплювати під зовнішньою поверхнею вітрини. цей тип освітлення застосовується в тих магазинах, які встановлюють як торгове обладнання в нестандартні вітрини, і традиційні рішення можуть їм не підійти. благо, що є світлодіодні смужки як білі, так і кольорові, що дозволяють грати зі світлом в залежності від акцій, часу доби і створення ефекту уваги до певному товару. наприклад, виділення синім кольором товару, що бере участь в акції.

про такі переваги, як економія на електроенергії, відсутності теплового ефекту, відсутності мерехтіння і  терміні служби ми не будемо згадувати, тому що це і так мається на увазі, а перейдемо до подальших порад.

якщо ви продаєте скло, вироби зі скла та кришталю, то будете приємно здивовані, як воно починає іскритися в променях світлодіодів. цей ефект досягається за рахунок того, що світлодіодний промінь розходиться в сторони, а не сфокусований в одну точку, відповідно, ви отримуєте гру променя з самим собою в склі й кришталі.

ще одним порадою від маркетологів стане – використовуйте світло для вітрин в 4 рази яскравіше, ніж для освітлення самого магазину або бутіка. чому? тому що зовнішнє світло застосуються для того, щоб людина знайшла вітрину. а вже від вітрини він не повинен відривати очі.

колір для товарів

продавці зі стажем прекрасно знають, що різному товару потрібна своя власна колірна гамма. наприклад, ручні вироби з шоколаду найкраще висвітлювати теплим жовтим світлом, а заморожені десерти – холодним блакитним. золото, срібло і платина однаково ефектно в холодному блакитному кольорі. ми не радимо застосовувати теплий жовтий колір тільки для золота.

ті ювелірні компанії, які вже встигли оцінити переваги світла і якості світлодіодів, масово переводять усі свої торгові вітрини на новий формат. звідки ви думаєте з’явилася термінологія «діамантове підсвічування»? ви бачили хоч раз справжні світлодіодні стрічки, як вони світять? ви насправді здивуєтеся, що вони виглядають як маленькі зірки або іскри білого вогню. це оцінка самих ювелірів.

ті, хто оцінив дане обладнання, вже підраховують свій прибуток, у той час як неосвічені люди шукають розгадку, а вона знаходиться у них прямо перед очима.

світлодіоди здатні йти по всій рамі вітрини, згинаючись під будь-яким кутом, ви граєте як з точковим, так і рівним розсіяним варіантом. стелажі з світлодіодним підсвічуванням зберігають свій секрет.

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

Приєднуйтеся до нашого чату: Телеграм!
У вас є запитання до змісту чи автора статті?
НАПИСАТИ

Залишити коментар

Опубліковано на 20 10 2015. Поданий під Прес-реліз, Технології. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете залишити відгук або трекбек на цю запис

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.
Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".