https://reporter.zp.ua

Київський тролейбус

Редактор: Михайло Мельник

Ви можете поставити запитання спеціалісту!

Історія

1935-1950 рр.

Київський тролейбус розпочав свою історію 5 листопада 1935 року, коли маршрут №1 з'єднав два райони міста: Хрещатик і Дарниця. У наступні роки тролейбусна мережа міста активно розвивалася, і до 1941 року налічувала 11 маршрутів загальною протяжністю понад 50 км.

Під час німецької окупації міста тролейбусна мережа зазнала значних руйнувань. Її відновлення розпочалося відразу після визволення Києва, і вже у 1945 році було відновлено рух на восьми маршрутах.

1950-1970 рр.

У 1950-1970 рр. тролейбусна мережа Києва продовжувала інтенсивно розширюватися. Були прокладені нові маршрути, придбані нові тролейбуси. У 1966 році Київ став першим містом у Радянському Союзі, де на маршрутах з'явилися тролейбуси з кузовом типу "гармошка".

1970-1990 рр.

У 1970-1990 рр. розвиток тролейбусної мережі міста сповільнився. Відкрилися лише кілька нових маршрутів, подовжувалися існуючі. Також було введено в експлуатацію нові тролейбуси, зокрема Київ-6 та ЗіУ-9.

Сучасність

Останні роки

Після здобуття Україною незалежності розвиток Київського тролейбусу продовжився. Були придбані нові тролейбуси, реконструйовані старі маршрути, вдосконалена система управління. Зокрема, у 2010 році на маршрути вийшли перші тролейбуси з автономним ходом.

Сьогодні

Київський тролейбус — це найбільша тролейбусна мережа не тільки в Україні, а й у світі. Вона налічує понад 50 маршрутів загальною протяжністю понад 1000 км. Тролейбуси перевозять понад 3 мільйони пасажирів щодня.

Рекорди

Київський тролейбус може похвалитися кількома рекордами:

  • Найбільша тролейбусна мережа в світі за довжиною ліній
  • Найбільша тролейбусна мережа в Україні за довжиною та кількістю машин
  • Київський тролейбус має найдовший у світі тролейбусний маршрут №91, протяжність якого становить понад 40 км.

Розвиток

Київський тролейбус розвивається та модернізується. Впроваджуються нові технології, закуповуються нові тролейбуси, покращується інфраструктура. Планується розширення мережі, закупівля додаткових тролейбусів, в тому числі з автономним ходом.

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

Переваги

Тролейбус має ряд переваг перед іншими видами громадського транспорту:

  • Висока екологічність, оскільки тролейбус працює на електроенергії, що не виділяє шкідливих речовин у повітря.
  • Низька собівартість експлуатації, що дозволяє встановлювати невисокі тарифи на проїзд.
  • Висока надійність та безпека, оскільки тролейбус не залежить від палива і має високий ступінь автоматизації.
  • Велика місткість, що дозволяє перевозити велику кількість пасажирів в годину пік.

Недоліками

Тролейбус має і деякі недоліки:

  • Необхідність великих капіталовкладень на будівництво та реконструкцію тролейбусних ліній.
  • Залежність від електрики, що може призводити до простоїв тролейбусів при перебоях з електропостачанням.

Вплив на місто

Київський тролейбус відіграє важливу роль у житті міста. Він є надійним та доступним видом громадського транспорту, що забезпечує перевезення пасажирів з різних районів міста. Тролейбус робить значний внесок у покращення екологічної ситуації в Києві, оскільки не виділяє шкідливих речовин у повітря.

Київський тролейбус – це гордість Києва та України. Це найбільша та найсучасніша тролейбусна мережа у світі, яка забезпечує надійне та екологічне перевезення пасажирів. Київський тролейбус продовжує розвиватися та модернізуватися, щоб і надалі залишатися одним з найкращих видів громадського транспорту в місті.

Часті запитання

  1. Коли відкрився Київський тролейбус?

Відкритий 5 листопада 1935 року.

  1. Скільки маршрутів налічує Київський тролейбус?

Понад 50 маршрутів.

  1. Яка протяжність Київської тролейбусної мережі?

Понад 1000 км.

  1. Який найдовший тролейбусний маршрут у світі?

Маршрут №91 у Києві (понад 40 км).

  1. Які переваги має Київський тролейбус?

Висока екологічність, низька собівартість експлуатації, висока надійність та безпека.

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

Приєднуйтеся до нашого чату: Телеграм!
У вас є запитання до змісту чи автора статті?
НАПИСАТИ

Залишити коментар

Опубліковано на 30 05 2024. Поданий під Вікі. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете подивитись до кінця і залишити відповідь.

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.
Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".