https://reporter.zp.ua

Гірські залізниці Індії

# ,

Редактор: Михайло Мельник

Гірські Залізниці Індії

Побудовані в Гірських Районах Індії

Індія відома своїми приголомшливими гірськими краєвидами, і немає кращого способу побачити це, ніж на поїзді. Гірські залізниці Індії – це мережа вузькоколійних залізниць, які проходять через найкрасивіші та віддалені райони країни. Ці залізниці були побудовані наприкінці 19-го та на початку 20-го століть, і багато з них досі працюють сьогодні.

Дарджілінська Гімалайська Залізниця

Дарджілінська Гімалайська Залізниця (DHR) – це вузькоколійна залізниця на півночі Індії. Вона з’єднує місто Аліпурдуар у Західному Бенгалі з містом Дарджілінг у Гімалаях. DHR – одна з найпопулярніших гірських залізниць у світі, і її часто називають “іграшковою поїздом”. Поїзд проходить через приголомшливі гірські пейзажі, у тому числі через чайні плантації, ліси та гірські річки.

Історія DHR

DHR була побудована в період з 1879 по 1881 рік. Вона була розроблена англійським інженером Френком Спрінгсом. Залізниця спочатку використовувалася для перевезення чаю з Дарджілінга до рівнини, але сьогодні вона є популярною туристичною пам’яткою.

Прогулянка на DHR

DHR – це вузькоколійна залізниця з шириною колії всього 2 фути (610 мм). Поїзд проходить через круті схили та гострі повороти. Найвища точка залізниці знаходиться на висоті 2 194 метрів над рівнем моря.

Нілгірійська Гірська Залізниця

Нілгірійська Гірська Залізниця (NMR) – це вузькоколійна залізниця на півдні Індії. Вона з’єднує місто Меттупалайям у Тамілнаду з містом Удагамандалу в Нілгірійських горах. NMR – одна з найкрутіших залізниць у світі, з ухилом до 1 у 12.

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

Історія NMR

NMR була побудована в період з 1891 по 1899 рік. Вона була розроблена англійським інженером Джоном Хеєм. Залізниця спочатку використовувалася для перевезення чаю, кави та інших товарів з Нілгірійських гір до рівнини. Сьогодні NMR є популярною туристичною пам’яткою.

Прогулянка на NMR

NMR – це вузькоколійна залізниця з шириною колії всього 2 фути (610 мм). Поїзд проходить через круті схили та гострі повороти. Найвища точка залізниці знаходиться на висоті 2 203 метрів над рівнем моря.

Калка-Шимла Залізниця

Калка-Шімлська залізниця – це вузькоколійна залізниця на півночі Індії. Вона з’єднує місто Калка у Хар’яні з містом Шимла в Гімалаях. Калка-Шімлська залізниця є однією з найстаріших гірських залізниць у світі, і вона була побудована в період з 1898 по 1903 рік.

Історія КШЗ

Калка-Шімлська залізниця була побудована британськими колонізаторами. Вона використовувалася для перевезення вантажів і пасажирів до Шимли, яка була літньою столицею Британської Індії.

Прогулянка на КШЗ

Калка-Шімлська залізниця – це вузькоколійна залізниця з шириною колії всього 2 фути 6 дюймів (762 мм). Поїзд проходить через круті схили та гострі повороти. Найвища точка залізниці знаходиться на висоті 2 076 метрів над рівнем моря.

Висновок

Гірські залізниці Індії є унікальним і чудовим способом побачити красу індійських гір. Ці залізниці були побудовані більш ніж 100 років тому, і вони залишаються популярними туристичними пам’ятками донині.

Запитання, що Часто Задаються

  1. Які є найпопулярніші гірські залізниці в Індії?
  2. Як була побудована Дарджілінська Гімалайська Залізниця?
  3. Яка найвища точка Нілгірійської Гірської Залізниці?
  4. Скільки часу займає поїздка на Калка-Шимла Залізниці?
  5. Чи можна замовити квитки на гірські залізниці онлайн?

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

Погана якість статті?
Повідомити

Залишити коментар

Опубліковано на 29 12 2023. Поданий під Вікі. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете подивитись до кінця і залишити відповідь.

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.
Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".