Чому не конвертує PWA
Якщо рекламна кампанія детально налаштована, а конверсія не з’являється, то потрібно шукати причини. Ми розглянемо найпопулярніші причини невдач.
Які є фактори і способи для збільшення конверсії PWA-додатку можна прочитати у AffCommunity.
Не вибудувана система аналітики
Meta Pixel призначається для оптимізації додатку та аналізу трафіку. За допомогою цього інструменту алгоритми соцмережі Facebook знаходять потенційних клієнтів, які підходять за всіма параметрами. Тільки зацікавлені користувачі побачать рекламну пропозицію. Конверсія збільшується, а витрати на нецільову аудиторію не будуть великими.
Трафік іде одразу на застосунок із використанням WebView
Пошук аудиторії у Фейсбуці полегшується, але іноді пролив на застосунок вимагає більше часу. Збільшується ціна на пошук потенційних клієнтів. PWA дозволяє фахівцям шукати аудиторію через посилання. Різні рекламні кампанії запускаються на посилання, а це означає, що алгоритми дешевше і швидше знайдуть ЦА.
Про переваги та недоліки PWA-додатків можна прочитати тут.
Правильне налаштування Pixel
Не всі арбітражники зможуть правильно налаштувати Pixel. Для швидкого налаштування його ставлять через спеціальний сервіс. Арбітражник використовує вбудований конструктор сервісу для того, щоб зібрати додаток. На всі роботи йде до 5 хвилин. Код аналітики інтегрується приблизно за 1 хвилину. Це сприяє тому, що арбітражнику буде легше залучити потрібну аудиторію. За бажання байєр швидко знайде вади в застосунку.
Не поєднуються PWA, лендинг і креатив
На креатив байєри звикли ставити популярні слоти, яких немає в віртуальних казино, що просуваються. Такі слоти особливо сподобаються лудоманам. Агресивний дизайн лендинга не дасть бажаного результату. Користувач натискає на рекламне оголошення, але не отримує потрібної інформації та залишає сайт. На креативи ідеально підходять ігри, акції та бонуси, з якими стикався користувач. Зменшуються шанси на втрату ліда.
Невідповідне ГЕО для закупівлі трафіку
Кейси в основному пишуться для Tier-1, а також для Tier-2. Купівля трафіку може бути невигідною, тому що конкуренція для набору аудиторії дуже висока. У країнах Tier-3 трафік поки що не зіпсований рекламою. Жителі цих країн отримують мотивацію грати, щоб збільшити свій дохід.
Бан рекламних оголошень через клоаку
В алгоритмах перевірки реклами давно присутній штучний інтелект. У деяких регіонах алгоритми діють дуже суворо. Рекомендується тестувати рекламу в різних регіонах, щоб вибрати для модерації відповідний варіант. Користувачам подобаються аркадні ігри та інші розваги.
У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!
⚡⚡⚡ Топ-новини дня ⚡⚡⚡
Хто такий Такер Карлсон? Новий законопроект про мобілізацію З травня пенсію підвищать на 1000 гривень