https://reporter.zp.ua

ХТО З ТИТАНІВ ВИСОКОГО ВІДРОДЖЕННЯ ЗАЛИШИВ У СВОЇХ НОТАТКАХ ОПИС ТЕЛЕФОНА АВТОМОБІЛЯ ПАРАШУТА ГЕЛІКОПТЕРА?

Редактор: Михайло Мельник

Ви можете поставити запитання спеціалісту!

Технологічний прогрес постійно розвивається, і нові інновації з’являються на ринку щодня. Однак деякі з них можуть бути настільки законсервовані, що смішно спостерігати за тим, які думки вони могли викликати у вчених минулого. Сьогодні ми поговоримо про те, які ідеї і дослідження стосовно телефону автомобіля парашутного вертольота залишилися в нотатках неймовірних умівців.

1. Пошук ідеального звукового супроводу

Перші нотатки, які ми знайшли, стосувалися розробки ідеального звукового супроводу для телефону автомобіля парашутного вертольота. Дослідники того часу переконувалися, що звукове супроводження може покращити безпеку та зручність користувачів. Вони робили спроби впровадження голосового помічника, який би надавав мовні команди та відповідав на запитання під час руху.

Користувачі могли б зв’язатися з колегами через спеціально розроблену систему комунікації. Це дозволило б не використовувати традиційні способи зв’язку, що часто викликають відволікання від керування автомобілем. Звуковий супровід також може бути використаний для нагадувань допомогти пам’ятати важливі речі, такі як зустрічі або важливі події.

1.1. Ідея голосового помічника

Основна проблема, з якою довелося зіткнутися вченим, полягала в розробці алгоритмів розпізнавання мовлення. Вони мріяли про те, як би досягти максимальної точності і швидкості розпізнавання голосових команд. Це потребувало значних обчислювальних потужностей та постійного навчання алгоритмів штучного інтелекту.

Голосовий помічник би став незамінним помічником у керуванні автомобілем, адже, використовуючи лише голосові команди, водій міг би прокласти маршрут, відповідати на дзвінки, відправляти повідомлення та виконувати інші дії без необхідності взаємодії з інтерфейсом телефону.

1.1.1. Використання штучного інтелекту

Для реалізації ідеї голосового помічника вченим довелося повною мірою використати весь потенціал і штучного інтелекту. Аналізуючи мовлення людей, вони намагались розробити алгоритми, які би розуміли контекст, нюанси та інтонації мовлення, а також вміли відрізняти різні діалекти та акценти.

Незважаючи на незвичайність цієї ідеї, вчені були впевнені, що вона зможе покращити безпеку та комфорт користувачів. Однак, через відсутність технологічних можливостей та недоліки в розробці алгоритмів розпізнавання мовлення, ця ідея не була втілена у життя.

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

2. Використання телематики для віддаленого керування

Ще однією цікавою ідеєю, яку знайшли в нотатках, було використання телематичних технологій для віддаленого керування автомобілем. Дослідники того часу пропонували створити спеціальну систему, яка би дозволяла водію з кількох кілометрів керувати своїм автомобілем.

Вони мріяли про те, щоб водії могли відправити свій автомобіль за покупками або до пункту призначення, не виходячи з дому. Водій міг би віддалено керувати рульовим колесом, педалями газу та гальма, за допомогою спеціального телефону автомобіля парашутного вертольота.

2.1. Проблеми віддаленогo керування

Однією з головних проблем, з якими стикалися фахівці, була недостатня швидкодія віддаленого керування. Необхідно було розробити не тільки комунікаційну систему з низькою затримкою, але й систему, яка би забезпечувала точність та швидкість рухів.

Додатковою проблемою були перешкоди, які могли виникнути під час віддаленого керування. Недостатнє бачення та відсутність дотику можуть призвести до незручностей та помилок у керуванні автомобілем.

2.1.1. Використання спеціальних датчиків

Часткове вирішення проблеми недостатнього бачення та дотику полягало у використанні спеціальних датчиків, які допомагали водію отримувати інформацію про навколишні об’єкти та стан дороги. Вони надавали водію відчуття присутності в автомобілі і давали змогу бачити і слухати з допомогою віртуальної реальності.

Проте, навіть із використанням спеціальних датчиків, таке віддалене керування автомобілем мало дуже обмежений функціонал і потребувало розвитку багатьох технологій для повноцінного запуску.

3. Енергія від автономного двигуна

Іншою цікавою ідеєю, яка знайшла своє місце в нотатках щодо телефону автомобіля парашутного вертольота, було використання енергії, виробленої автономним двигуном. Вчені давали своїм дослідникам завдання створити мініатюрний генератор, який би перетворював повітряну стрічку, утворену під час автомобільnih поїздок, на електричну енергію.

За ідеєю вчених, це могло би забезпечити додаткову енергію для використання функцій телефону автомобіля парашутного вертольота. Заряжаючись під час руху, автономний двигун міг би забезпечити водієві енергію для використання телефону, що у свою чергу полегшувало би комунікацію та розваги.

3.1. Використання автономного двигуна

Однак, після численних тестів було виявлено, що автономний двигун мав низьку ефективність та небезпеки, пов’язані з його використанням на дорозі. Також, використання автономного двигуна підвищувало загальну масу автомобіля, що зумовлювало проблему з керуванням.

3.1.1. Проблеми з автономним двигуном

За своїми можливостями автономний двигун виявився незначним, що ускладнило можливість використання його в створенні повноцінного джерела електроенергії. Подолання технічних проблем пов’язаних з використанням автономного двигуна вимагало значних затрат, але вченим вдалося реалізувати альтернативни

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

У вас є запитання до змісту чи автора статті?
НАПИСАТИ

Залишити коментар

Опубліковано на 30 01 2024. Поданий під Відповідь. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете подивитись до кінця і залишити відповідь.

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.

Останні новини

Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".