https://reporter.zp.ua

ГАЗ-14

Ви можете поставити запитання спеціалісту!

ГАЗ-14 «Чайка» – Розкіш Радянської Ери

Технічні Характеристики

ГАЗ-14 «Чайка» – радянський представницький легковий автомобіль великого класу, що випускався малою серією на Горьківському автомобільному заводі з 1977 по 1989 роки.

Автомобіль був розроблений для вищого державного керівництва СРСР та інших соціалістичних країн. Він вирізнявся високою якістю збирання, розкішним інтер'єром та потужним двигуном.

Параметри:

  • Довжина – 6320 мм
  • Ширина – 2075 мм
  • Висота – 1630 мм
  • Споряджена маса – 2300 кг
  • Повна маса – 3250 кг

Двигун

ГАЗ-14 оснащувався 8-циліндровим V-подібним двигуном ЗМЗ-502 потужністю 220 к.с. Робочий об'єм ДВЗ становив 5,53 літра, а крутний момент – 438 Нм.

Мотор відрізнявся високою надійністю та довговічністю. Він забезпечував автомобілю відмінну динаміку: до 100 км/год «Чайка» розганялась за 12 секунд, а максимальна швидкість становила 175 км/год.

Трансмісія

ГАЗ-14 комплектувався 3-ступінчатою автоматичною коробкою передач, розробленою в СРСР. Трансмісія була досить надійною, проте мала деякі недоліки, зокрема, низьку швидкість перемикання передач.

Ходова Частина

Ходова частина «Чайки» була розроблена для забезпечення максимального комфорту пасажирів. Передня підвіска була незалежною, на подвійних поперечних важелях, а задня – залежною, на поздовжніх важелях.

Автомобіль оснащувався дисковими гальмами на всіх колесах, а також гідропідсилювачем керма та іншими системами, що забезпечували легке та безпечне керування.

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

Салон

Інтер'єр ГАЗ-14 був просторим і розкішним. Сидіння оброблялись високоякісною шкірою, в стелі був вбудований кондиціонер, а панель приладів була оснащена годинником, радіоприймачем та іншими приладами.

У задній частині салону розташовувалися два окремі сидіння з відкидними спинками, широкий підлокітник та столики для роботи чи обідів.

Модифікації

Крім базової моделі ГАЗ-14, існувало кілька модифікацій автомобіля:

  • ГАЗ-14-02 – броньована версія для вищого керівництва
  • ГАЗ-14Б – карета швидкої допомоги
  • ГАЗ-14-05 – катафалк

Виробництво

ГАЗ-14 випускався малою серією: всього з конвеєра Горьківського автозаводу зійшло близько 1114 екземплярів. Більшість автомобілів використовувалася для потреб уряду СРСР та інших соцкраїн.

У 1989 році виробництво моделі було припинено через економічну кризу та нераціональне використання ресурсів для її випуску.

ГАЗ-14 «Чайка» був одним з найпрестижніших і розкішних автомобілів, вироблених Радянським Союзом. Він залишається одним з символів радянської епохи та продовжує привертати увагу колекціонерів та любителів автомобільної історії.

Запитання, що Часто Задаються

  1. Скільки коштував ГАЗ-14 в СРСР?
  2. Які ще автомобілі радянського виробництва були представницького класу?
  3. Чи збереглися до наших днів ГАЗ-14?
  4. Чому припинили випуск ГАЗ-14?
  5. Які відмінності між ГАЗ-14 і ГАЗ-13?

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

Приєднуйтеся до нашого чату: Телеграм!
У вас є запитання до змісту чи автора статті?
НАПИСАТИ

Залишити коментар

Опубліковано на 04 05 2024. Поданий під Вікі. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете подивитись до кінця і залишити відповідь.

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.

Останні новини

Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".