Етапи процесу друку логотипів на футболках: від ідеї до реалізації
Все частіше бренди та компанії вдаються до такого ефективного та популярного способу просування бізнесу, завоювання нових сегментів цільової аудиторії та підтримки лояльності, як нанесення фірмової символіки на різні предмети одягу. Зокрема – здійснюють брендування футболок шляхом друку на них своїх логотипів. Для того щоб вжиті заходи стали успішними та досягли поставлених цілей, треба враховувати низку факторів при виборі дизайну логотипу та уявляти алгоритм проведення друку його на предметах одягу.
Розробка ідеї та вибір дизайну логотипу: що треба врахувати
Перш ніж приступати до процесу друку логотипу на футболці, треба його створити. Процес створення логотипу є творчим процесом і іноді потрібно кілька ітерацій, перш ніж ви знайдете ідеальне рішення. Розробка ідеї для друку логотипів на футболках залежить від кількох ключових факторів, які допоможуть створити унікальний дизайн:
- Визначення цілей та аудиторії – треба зрозуміти, на досягнення яких цілей орієнтований логотип, а визначення цільової аудиторії допоможе створити адаптований дизайн.
- Дослідження конкуренції та трендів – уникнути загальних шаблонів та створити унікальний дизайн допоможуть вивчення поточних модних тенденцій та знайомство з логотипами конкурентів.
- Врахування брендових елементів – дизайн логотипів на футболках повинний відображати ключові елементи бренду, такі як кольори, шрифти та стиль, якщо вже існує встановлений бренд.
- Концепція створення – починати генерацію ідей можна на скетчі чи папері або з використання графічного дизайну на комп’ютері, пробуючи різні варіанти композиції, шрифтів, кольорів та загального стилю.
Також обираючи дизайн логотипу, треба враховувати технічні можливості різних методів друку, з нюансами яких можна ознайомитися на сайті https://maikoff.ua/ua/pechat-logo.html, бо деякі дизайни можуть бути складними для відтворення у певних техніках. Після отримання зворотного зв’язку та вибору остаточного дизайну, лишиться внести останні коригування, щоб переконатися, що він ідеально відображає бренд та мету.
Підготовка макету логотипу до друку
Щоб футболки з логотипом виглядали яскраво та презентабельно, а друк був якісним та довговічним, буде потрібно підготувати макет логотипу до друку .Цей процес складається з кількох важливих кроків, що можуть забезпечити очікуваний результат. До основних етапів підготовки макета належать:
- вибір правильного розміру та формату – макет має відповідати вимогам для друку, а саме відтворюватися у векторних файлах (наприклад, формат .ai, .eps, .pdf), розмір макету – розміру друку на футболці;
- розподільна здатність зображення – повинна бути досить високою (зазвичай 300 dpi для кращої якості друку), щоб не було пікселізації та нечіткості на футболці;
- колірна схема – має відповідати брендовим стандартам або бажаному ефекту, кольори – підходити для вибраного методу друку (наприклад, для шовкографії часто використовуються специфічні палітри кольорів);
- підготовка фону – зони, які мають залишатися прозорими або заповнені кольором, треба чітко визначити;
- забезпечення видимості деталей – всі елементи логотипу мають бути чіткими та не надто дрібними.
Перед відправкою макета на друк має сенс переконатися, що орфографічні помилки чи інші дефекти дизайну відсутні, а композиція та розташування елементів на футболці – коректні.
Кращі матеріали для друку логотипу на футболках
Ще один важливий фактор, який треба враховувати при виготовленні логотипів на футболках – вибір найкращого матеріалу основи, який оптимально підходить до
вибраного методу друку. Серед універсальних матеріалів, які найбільше підходять для різних методів друку – бавовна. Вона добре вбирає фарбу та забезпечує гарну друкарську поверхню, підходить для більшості методів друку. Також синтетичні матеріали – часто використовуються для спортивних та технічних футболок завдяки гарному вологовідведенню, найбільш придатні, наприклад, для сублімації. Змішані тканини (бавовна та поліестер) зазвичай мають переваги обох типів матеріалів і також підходять для більшості методів друку.
Якщо розглядати матеріали, підходящі для кожного з методів друку окремо, то варто зазначити, що для шовкографії,наприклад, кращим рішенням для професійного друку логотипів стануть бавовняні футболки та зі змішаних матеріалів, оскільки цей метод друку потребує достатньо плоскої поверхні для рівномірного нанесення фарби.
Алгоритм друку логотипів на футболках
Кожен метод друку має свої переваги та недоліки в залежності від тиражу, дизайну та вимог до якості. Залежно від обраного методу процес може включати декілька етапів друку логотипів на футболках. Процес нанесення друку шовкографією, наприклад, має наступні етапи:
- створення дизайну логотипу на комп’ютері або його підготовка до перенесення на екранну сітку;
- нанесення на екранну сітку світлочутливої емульсії, застосування дизайну за допомогою ультрафіолетового світла для створення шаблону друку;
- через отвори на екрані нанесення фарби, яка проникає через матеріал і створює дизайн на футболці;
- проходження футболки через термічну камеру або використання ультрафіолетового опромінення для фіксації фарби та сушіння.
При термоперенесенні логотип наноситься на спеціальну термоплівку за допомогою принтера, потім вирізається вручну або автоматично. Після чого Футболка та термоплівка з логотипом поміщаються у термопрес, де при високій температурі та тиску плівка переноситься на тканину, створюючи дизайн. При цифровому друці дизайн логотипу завантажується у цифровий принтер, який наносить фарбу на футболку, відтворюючи дизайн. Після друку футболка проходить через термічну камеру або обробляється ультрафіолетовим світлом для фіксації фарби. Друк 1 футболки в середньому займає від кільхов хвилин до часу.
У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!
⚡⚡⚡ Топ-новини дня ⚡⚡⚡
Хто такий Такер Карлсон? Новий законопроект про мобілізацію З травня пенсію підвищать на 1000 гривень