Command & Conquer (2013)
Редактор: Михайло МельникCommand & Conquer (2013)
Command & Conquer — скасована відеогра, стратегія в реальному часі з серії Command & Conquer, продовження Command & Conquer: Generals. Розроблювалася Victory Games для Microsoft Windows на рушієві Frostbite 3. Видавцем планувалася Electronic Arts.
Історія розробки
Розробка Command & Conquer (2013) розпочалася в 2008 році, після виходу Command & Conquer: Red Alert 3. Проект був амбітним, Victory Games прагнула створити революційну стратегію в реальному часі, яка б запозичила елементи з усієї історії серії.
Гра планувалася як продовження Command & Conquer: Generals, але з додаванням нових фракцій і механіки. Команда розробників тісно співпрацювала з ветеранами серії і членами спільноти, щоб створити гру, яка відповідала б очікуванням шанувальників.
Геймплей
Command & Conquer (2013) мала поєднувати класичний геймплей Command & Conquer з новими функціями і елементами. Гра планувалася як стратегія в реальному часі з акцентом на швидкі і тактичні битви.
Основною новинкою геймплея мав стати рушій Frostbite 3. Він забезпечував приголомшливі візуальні ефекти і фізичний реалізм, що дозволяло створювати масштабні битви на великих картах.
Скасування
У 2012 році розробка Command & Conquer (2013) була зупинена. Electronic Arts ніколи не оприлюднювала офіційну причину скасування, але ходять чутки про фінансові проблеми, творчі розбіжності і невдоволення фанатів.
Скасування гри викликало розчарування серед шанувальників Command & Conquer. Вони вважали, що це ознака того, що Electronic Arts більше не цінна серію.
Спадщина
Хоча Command & Conquer (2013) так і не вийшла, її розробка мала певний вплив на серію. Багато ідей і функцій з гри пізніше використовувалися в інших проектах Command & Conquer, таких як Command & Conquer: Tiberium Wars 2.
Спадщина Command & Conquer (2013) також полягає в тому, що вона продемонструвала прихильність Electronic Arts до серії. Незважаючи на скасування гри, компанія продовжувала випускати інші ігри в серії, такі як Command & Conquer: Generals 2 і Command & Conquer: Red Alert 4.
Часто задавані питання
- Чому була скасована Command & Conquer (2013)? Причина скасування залишається невідомою, але ходять чутки про фінансові проблеми, творчі розбіжності і невдоволення фанатів.
- Які були основні особливості геймплея Command & Conquer (2013)? Гра мала поєднувати класичний геймплей Command & Conquer з новими функціями і елементами, такими як рушій Frostbite 3.
- Чи вплинула розробка Command & Conquer (2013) на інші ігри серії? Так, багато ідей і функцій з гри пізніше використовувалися в інших проектах Command & Conquer.
- Чи є які-небудь плани з відновлення розробки Command & Conquer (2013)? Ні, на даний момент немає планів відновити розробку гри.
- Чи є якісь офіційні причини для скасування Command & Conquer (2013)? Ні, Electronic Arts ніколи не оприлюднювала офіційну причину скасування гри.
Command & Conquer (2013) — це скасована гра, яка мала стати продовженням культової стратегії в реальному часі Command & Conquer: Generals. Розробка гри була зупинена в 2012 році, і вона так і не вийшла в світ. Незважаючи на це, розробка Command & Conquer (2013) мала певний вплив на серію, і її спадщина полягає у демонстрації прихильності Electronic Arts до франшизи Command & Conquer.
У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!
⚡⚡⚡ Топ-новини дня ⚡⚡⚡
Хто такий Такер Карлсон? Новий законопроект про мобілізацію З травня пенсію підвищать на 1000 гривень