https://reporter.zp.ua

ЧИМ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ РРО ВІД ПРРО

Ви можете поставити запитання спеціалісту!

Унікальність обох систем

РРО та ПРРО – це дві різні системи, які застосовуються для автоматизації обліку передачі довідкової інформації про здійснені операції при продажу товарів або послуг. вони мають свої особливості та функціонал, але основна відмінність між ними полягає у тому, для якої сфери вони призначені.

Різниця в сфері застосування

РРО (розподільні реєстратори обороту) призначені для підприємств, які займаються торгівлею або наданням послуг. вони поширені у багатьох галузях, таких як роздрібна торгівля, гастрономія, послуги швидкого харчування, готелі та багато інших. головна функція РРО полягає в реєстрації операцій та виданні чеків покупцю.

ПРРО (податкові реєстратори розрахункових операцій) застосовуються виключно в галузі громадського харчування. вони необхідні для обліку розрахункових операцій у кафе, ресторанах, барах та інших закладах громадського харчування. основний функціонал ПРРО полягає в контролі оплати за надані послуги та формуванні податкових накладних для передачі відомостей до фіскальної служби.

Різниця у функціоналі

РРО та ПРРО мають дещо відмінний функціонал, хоча й обидві системи здатні виконувати базові функції з реєстрації операцій та видання чеків. проте, ПРРО дозволяє проводити додаткові функції, які необхідні у сфері громадського харчування. наприклад, на ПРРО можна встановити меню з товарів, замовлення яких можна здійснювати за допомогою системи, а також реалізувати функцію розділення рахунку на кілька покупців.

Порівняння форм фіскального документа

Одна з важливих відмінностей між РРО та ПРРО – це форма виданого фіскального документа. РРО видає покупцеві чек з обов’язковими реквізитами про операцію – назву підприємця, адресу місця продажу, загальну суму та податки. зазвичай цей чек містить інформацію про конкретний товар та його вартість, а також відображає назву підприємства на прикладеному паперовому носієві.

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

ПРРО, з свого боку, формує фіскальну накладну, яка містить всю потрібну інформацію про здійснену операцію. цей документ пропонує більш деталізовану інформацію про кожен товар чи послугу, яку надає заклад громадського харчування. він також включає такі реквізити, як штрих-код товару, а також гасло чи логотип підприємства.

Висновок

Отже, РРО та ПРРО – це дві різні системи, які призначені для автоматизації обліку операцій з продажу товарів або послуг. РРО використовується в різних галузях, де проводяться торгівельні операції, тоді як ПРРО спеціалізується на галузі громадського харчування. обидві системи мають власний функціонал та можуть виконувати базові функції реєстрації операцій та видання чеків. однак, ПРРО надає додаткові можливості, що відповідають особливим вимогам галузі. форми фіскальних документів також різняться, залежно від типу системи.

Питання, які часто задаються:

  1. як вибрати між РРО та ПРРО для свого підприємства?
  2. які особливості має функціонал рро?
  3. чому ПРРО використовується в галузі громадського харчування?
  4. які різниці у формах фіскальних документів між РРО та ПРРО?
  5. чому інші галузі використовують РРО замість ПРРО?

Пропонуємо придбати ПРРО для свого підприємства в інтернет-магазині Торгсфот https://store.torgsoft.ua/ppo/. Безкоштовна демоверсія на 30 днів для повноцінного ведення обліку та тестування програми. Регулярні оновлення.

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

Приєднуйтеся до нашого чату: Телеграм!
У вас є запитання до змісту чи автора статті?
НАПИСАТИ

Залишити коментар

Опубліковано на 02 12 2023. Поданий під Блог. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете подивитись до кінця і залишити відповідь.

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.
Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".