https://reporter.zp.ua

Avro Canada CF-100 Canuck

Редактор: Михайло Мельник

Ви можете поставити запитання спеціалісту!

Avro Canada CF-100 Canuck: Канадський реактивний перехоплювач

Розробка та випробування

— це двомоторний всепогодний реактивний винищувач-перехоплювач, зпроектований і вироблений канадською авіабудівною компанією Avro Canada. Розроблений наприкінці 1940-х років, CF-100 був першим реактивним літаком компанії, який надійшов у масове виробництво.

Після виграшу конкурсу на розробку нового перехоплювача для Королівських ВПС Канади в жовтні 1946 року компанія Avro Canada розпочала проєкт CF-100. Перший прототип, Mark 1, здійснив свій перший політ 19 січня 1950 року. Подальші модифікації, Mark 2 і 3, оснащувалися різними варіантами двигунів Avro Canada Orenda.

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

Надзвуковий політ

18 грудня 1952 року головний пілот-випробувач Януш Жураковський на прототипі CF-100 Mark 4 подолав звуковий бар'єр, досягнувши швидкості 1,10 Маха. Це зробило CF-100 першим реактивним літаком із прямим крилом, здатним здійснювати контрольований надзвуковий політ.

Конструкція

Avro Canada CF-100 Canuck — це великий двомоторний літак із прямим крилом. Воно було розроблене для всепогодних операцій і оснащене радіолокаційною станцією для виявлення та відстеження цілей.

Бойове застосування

CF-100 надійшов на озброєння Королівських ВПС Канади в 1953 році і служив протягом наступних двох десятиліть. Літак використовувався для захисту повітряного простору країни та брали участь у навчальних і миротворчих операціях по всьому світу.

Інші модифікації

Окрім стандартної версії перехоплювача, існували також інші модифікації CF-100:

  • CF-100D: Версія, призначена для повітряної розвідки.
  • CF-100L: Версія, призначена для навчання.
  • CF-100M: Версія, модернізована для виконання завдань ППО.

Avro Canada CF-100 Canuck — це значний внесок в історію авіації. Він був першим канадським винищувачем, який надійшов у масове виробництво, і першим реактивним літаком із прямим крилом, здатним здійснювати надзвуковий політ. CF-100 служив Королівським ВПС Канади протягом багатьох років і залишається важливим символом канадських досягнень в галузі авіації.

Часто задавані запитання

  • Хто розробив CF-100 Canuck? Avro Canada
  • Коли відбувся перший політ CF-100? 19 січня 1950 року
  • Яка максимальна швидкість CF-100? Мах 1,10
  • Скільки CF-100 було вироблено? 692
  • Скільки часу CF-100 залишався на озброєнні? Близько 20 років

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

У вас є запитання до змісту чи автора статті?
НАПИСАТИ

Залишити коментар

Опубліковано на 03 05 2024. Поданий під Вікі. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете подивитись до кінця і залишити відповідь.

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.
Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".