https://reporter.zp.ua

Бе-8

Редактор: Михайло Мельник

Ви можете поставити запитання спеціалісту!

Бе-8 (радянський летючий човен на підводних крилах)

Історія створення

— це радянський літак-амфібія на підводних крилах, розроблений в ОКБ Берієва у 1947 році. Літак призначався для перевезення пасажирів та вантажів на річках, озерах та прибережних морських зонах.

Бе-8 був створений на базі попередньої моделі Бе-4. Основними відмінностями Бе-8 від Бе-4 були збільшені розміри та маса, а також наявність шасі, що забирається.

Технічні характеристики

Екіпаж: 2 особи

Пасажиромісткість: 12-16 пасажирів

Довжина: 19,2 м

Розмах крил: 23,5 м

Висота: 9,2 м

Маса порожнього: 5600 кг

Максимальна злітна маса: 7400 кг

Двигун: 1 поршневий зіркоподібний двигун АШ-21 потужністю 570/700 л. с.

Максимальна швидкість: 255 км/год

Дальність польоту: 1150 км

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

Конструкція

Бе-8 був підкісним монопланом з крилом над фюзеляжем (зонтик) на тонкому пілоні та двох парах коротких підкосів, що підтримують центроплан. Літак був оснащений одним поршневим двигуном, встановленим у середині крила.

Фюзеляж літака був водонепроникним і мав дві палуби. На верхній палубі розташовувалася кабіна пілотів, а на нижній — пасажирський салон. Кабіна пілота та пасажирський салон опалювалися системою, яка використовувала тепло від двигуна.

Експлуатація

Бе-8 експлуатувався в Радянському Союзі та країнах Східної Європи. Літак перевозив пасажирів та вантажі на лініях, що з'єднували великі річкові та морські порти.

Модифікації

Існувало кілька модифікацій Бе-8, у тому числі:

  • Бе-8Т: транспортна модифікація;
  • Бе-8П: пасажирська модифікація;
  • Бе-8Л: поплавкова модифікація;
  • Бе-8С: навчально-тренувальна модифікація.

Бе-8 був першим радянським літаком-амфібією на підводних крилах. Літак став основою для подальшого розвитку літаків цього класу в СРСР. Бе-8 успішно експлуатувався протягом багатьох років і зарекомендував себе як надійний та ефективний засіб перевезення пасажирів та вантажів у важкодоступних районах.

Поширені запитання

1. Які були основні відмінності між Бе-4 та Бе-8?
Бе-8 мав більші розміри та масу, оснащувався шасі, що забирається, та відрізнявся конструкцією носової частини фюзеляжу.

2. Скільки пасажирів міг перевозити Бе-8?
Бе-8 міг перевозити від 12 до 16 пасажирів.

3. Який двигун використовувався на Бе-8?
Бе-8 був оснащений одним поршневим зіркоподібним двигуном АШ-21.

4. Якою була дальність польоту Бе-8?
Бе-8 мав дальність польоту 1150 км.

5. Де експлуатувався Бе-8?
Бе-8 експлуатувався в Радянському Союзі та країнах Східної Європи.

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

У вас є запитання до змісту чи автора статті?
НАПИСАТИ

Залишити коментар

Опубліковано на 02 05 2024. Поданий під Вікі. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете подивитись до кінця і залишити відповідь.

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.

Останні новини

Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".