https://reporter.zp.ua

Як підписати файл електронним підписом Приватбанку

Редактор: Михайло Мельник

Ви можете поставити запитання спеціалісту!

Щоб накласти електронний підпис від ПриватБанку, можна використати їхній сервіс “Приват24 для бізнесу” або сервіс “ЦСК ПриватБанку”. Алгоритм такий:

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

  1. Отримайте ключ ЕЦП (КЕП)
    • Він видається в Приват24 для бізнесу у розділі “Усі послуги → Бізнес → Ключ ЕЦП”.
    • Ключ завантажується на комп’ютер у форматі *.jks або .dat (залежно від способу генерації).
    • Вам також потрібен пароль до ключа.
  2. Перейдіть у сервіс підписання файлів
  3. Завантажте файл
    • Виберіть документ, який потрібно підписати (наприклад PDF, DOCX чи інший формат).
  4. Вкажіть ключ ПриватБанку
    • Завантажте свій файл-ключ (*.jks або .dat).
    • Введіть пароль до нього.
  5. Накладіть підпис
    • Система згенерує файл з підписом у форматі .p7s або збереже підписаний документ у вигляді одного файлу (залежить від обраного режиму).
  6. Перевірте підпис
    • Для валідації можна використати той же сайт ЦЗО: завантажити файл + підпис і переконатися, що він дійсний.

📌 Якщо потрібен мобільний варіант, то в застосунку Приват24 є інтеграція з Дія.Підписом — там можна підтвердити підписання через смартфон без збереження ключів.

 

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

У вас є запитання до змісту чи автора статті?
НАПИСАТИ

Залишити коментар

Опубліковано на 03 10 2025. Поданий під Відповідь. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете подивитись до кінця і залишити відповідь.

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.

Останні новини

Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".