https://reporter.zp.ua

Використання CRM для управління проєктами: переваги та методики

Редактор: Михайло Мельник

Ви можете поставити запитання спеціалісту!

Головною метою діяльності бізнесу є задоволення потреб цільової аудиторії, щоб отримувати прибуток і розвиватися. CRM-системи, перш за все, покликані покращити досвід взаємодії з клієнтами. Але для забезпечення відмінного сервісу потрібно організувати роботу всієї команди, щоб та працювала над проєктами злагоджено. У цій статті інтегратор CRM-систем CRM Solutions розповідає, як досягти досконалої координації між відділами й управляти проєктами за допомогою єдиної системи.

_aWj8h3n-3NFN1vBUsrg5XRSyMs6sPn6NENfw4yaarXT7GSdNJiVUfIAcqzlOjA2rOAdBs2N4DBZ-C1chwOthLmXykDj_dnWyzLDgq-Km25kRLQqHPXuhd6710QAH8pz_iuOE5JXi21eVG0HGFWFAEY

Переваги використання CRM для проєктного менеджменту

Із використанням CRM для управління проєктами компанія може централізувати всі етапи робіт: від планування й першої комунікації до збору відгуків і аналітики результатів. Покращувати відносини з клієнтами стане простіше, якщо всі дані, взаємодія щодо проєкту, інструменти для роботи й завдання будуть розміщені в одній системі. 

Впровадження CRM-системи в процес керування проєктами забезпечить бізнесу численні переваги:

  • Зручний спосіб працювати як із клієнтами, так і всередині команди в межах однієї системи.
  • Налагоджена координація між усіма відділами всередині компанії.
  • Єдине джерело узгоджених та організованих даних із можливістю зручного доступу й обміну.
  • Автоматизація процесів призначення й виконання завдань.
  • Автоматичне здійснення збору даних, аналітики та обслуговування клієнтів.
  • Підвищення ефективності співпраці команди, а отже, і якості продуктів та послуг.

Щоб працівники компанії діяли як єдиний механізм, а проєкти успішно виконувалися, варто підсилити менеджмент бізнесу вдалою CRM. А про те, які можливості повинна мати система, розповідаємо далі.

Методики та інструменти CRM для ефективного управління проєктами

Для того щоб інвестиції в інтеграцію CRM-системи не були даремними, потрібно серйозно підходити до вибору вдалого рішення. Існують ключові критерії, на які слід звертати увагу, аби платформа полегшила роботу з проєктами. У цьому вам допоможе професійний погляд CRM Solutions. А поки розглянемо необхідні для бізнесу можливості CRM.

Кастомізація

Кожен бізнес має свої унікальні бізнес-процеси. Щоб підлаштуватися під них і автоматизувати завдання, система має бути гнучкою. СRM має спрощувати роботу працівників на кожному етапі виконання проєкту. Саме досконалі налаштування дадуть змогу адаптувати програму під організаційну структуру, нішу, процеси проєкту та інші особливості.

Контроль завдань

CRM-система допоможе контролювати витрачений час і ресурси на кожне завдання проєкту. Команди також зможуть бачити пріоритети, зони відповідальних і дедлайни. Водночас автоматизація рутинних справ дасть змогу використовувати здібності та час фахівців на стратегічно важливі виклики.

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

Управління відділами

Координувати роботу департаментів і працівників значно простіше в єдиній системі. CRM пропонує функції для централізованого зберігання та обміну даними, ділового листування, налаштування сповіщень, планування зустрічей тощо. Крім того, керівники відділів можуть відстежувати продуктивність працівників, аналізувати й покращувати результати праці. 

Звітність та аналітика

CRM-система налаштовується під запит вашого бізнес-процесу так, щоб показувати детальні звіти й аналітичні дані про кожен проєкт і виконану роботу. Коли бізнес має дані з CRM про продажі, активність клієнтів, показники конверсії та ефективність працівників, то керівник здатен коригувати стратегії, щоб збільшувати продажі.

Інтеграції

На функціональності самої системи не мають завершуватися ваші можливості. Чим більше інтеграцій дозволяє впровадити CRM, тим більше інструментів для роботи команди і взаємодії з клієнтами у вашому арсеналі. Система має легко поєднуватися з додатками й програмами. Перевірте, чи зможете ви під’єднати інструменти маркетингу, обліку, обслуговування клієнтів тощо. 

Розглядаючи варіанти CRM-систем, потрібно визначити бізнес-потреби, розрахувати бюджет і можливості. CRM Solutions допоможе з підбором, впровадженням, а також навчить роботі з CRM, якою ви дійсно будете користуватися. 

aATURHGLrhxq3MSA0eA4eJ5kpAtUCqVuK5lxGYGZ-6_kzylTt1YRy56pciiW6MKr-2kzzXQ7jvzub7UTz9mDzfVJxGmRrXWruBTvDubFKoVCq8uPbKRfdEnCxz86uqLA6W3lBtbwNgCNzMmst_91HXQ

Приклади успішного використання CRM у проєктному менеджменті

Підтвердити важливість CRM-систем для управління проєктами бізнесу можуть приклади. Розповімо вам, як CRM Solutions інтегрували програмне забезпечення в процеси компанії з будівництва котеджів.

Однією з «больових» точок бізнесу була втрата стратегічно-важливої інформації. Дані клієнтів, угоди й дедлайни просто губилися. Це негативно впливало на задоволеність клієнтів, а компанія втрачала прибутки.

На безкоштовній консультації з фахівцями було обрано систему, яка повністю відповідала потребам та запиту клієнта. Наступним етапом роботи з цією компанією було налаштування обраної системи. 

Після налаштування функцій управління угодами забудовник котеджів отримав доступ до синхронізованих даних за кожним клієнтом. Крім цього, компанія тепер може ефективно керувати продажами, документообігом, відстежувати оплати. Налагодилася й співпраця команди, обслуговування клієнтів і робота з партнерами. Покращення роботи над проєктами стали можливими завдяки створенню в системі карток «контакти» та «угоди», у яких і зберігалася персональна інформація клієнтів та деталі угод. 

Більше кейсів успішного впровадження СRM-систем ви знайдете на сайті CRM Solutions.

Висновки 

Незалежно від обсягів компанії, ніші та інших особливостей, інтеграція CRM-системи підвищить якість управління проєктами. Завдяки потужному програмному забезпеченню ваш бізнес досягне високого рівня задоволеності клієнтів і зможе масштабуватися. А щоб гарантовано отримати користь від системи, звертайтеся до CRM Solutions.

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

У вас є запитання до змісту чи автора статті?
НАПИСАТИ

Залишити коментар

Опубліковано на 17 03 2024. Поданий під Бізнес. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете подивитись до кінця і залишити відповідь.

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.

Останні новини

Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".