https://reporter.zp.ua

Розширення асортименту кондитерської: як запровадити нові види продукції з мінімальними витратами

Редактор: Михайло Мельник

Ви можете поставити запитання спеціалісту!

Для підвищення прибутковості кондитерського бізнесу є дуже просте рішення – використання аксесуарів для декорування солодощів. Щоб модернізувати пекарське обладнання, не потрібні великі фінансові вкладення. 

Начинки та інші способи декорування тортів, печива та цукерок їстівним принтом

Не обов’язково робити вручну декорування кондитерських виробів. Для цього можна використовувати готові кондитерські аксесуари. 

  • Вафельне або цукрове посипання чудово підійде для прикраси десерта, морозива, святкового торта, а також невеликих кондитерських виробів для солодкого столу. 

  • Їстівними квітами, шоколадними або глазурованими фігурками можна прикрашати бенто-тортики, монопорції та макаруни, для випікання яких використовується пекарська шафа.

  • На пісочному печиві або імбирних пряниках легко малювати казкових персонажів або писати на них побажання.

Безмежні можливості для створення не лише смачних, а й візуально привабливих кондитерських шедеврів надає апарат для декорації тортів. Прикрашати будь-які солодкі вироби візерунками та фігурами можна за допомогою трафаретів і форм для вирізання, насадок для крему, декоративних прищіпок. Залишається тільки придбати їстівні барвники, блискітки та стружки, кольорову глазур та мастику.

Оскільки більшість покупців дотримуються усвідомленого та здорового харчування, вони охоче купуватимуть екологічні солодощі, такі як шоколад у класичному молочному та темному варіантах або з такими добавками, як горіхи, мигдаль, фініки, зернові, чи сухофрукти, хлібні палички, фруктові чіпси. Це органічні снеки із натуральними підсолоджувачами, такими як мед чи стевія. Вони не містять глютену, лактози та білків із коров’ячого молока, тому їх можна вживати дітям, людям,схильним до харчової алергії, і тим, хто страждає на целіакію. 

Це не тільки смачні, але й дуже корисні перекуси, до того ж вони екологічні, тому не тільки приємні на смак, а й дозволяють по-справжньому подбати про своє здоров’я.

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

Як зробити солодку продукцію більш привабливою для покупців

Найважливіші правила, які слід дотримуватися при презентації кондитерських виробів:

1. візуально приваблива вітрина дозволить привернути увагу клієнтів до солодощів у барвистих упаковках;

2. об’єднання у креативні композиції. Зокрема групування цукерок за формою, типом чи певною тематикою, може полегшити покупцям пошук того, що вони бажають, і підвищити ймовірність імпульсних покупок. До першої групи зазвичай входять різноманітні сорти шоколаду, праліне, батончики. До другої – вафлі, печиво, цукерки, льодяники, желе, зефір, драже та жувальна гумка. Деякі продукти, наприклад вафлі, печиво та цукерки, змішуються. Досвідчені мерчандайзери просто пропонують придивитися до відвідувачів кондитерської. Наймолодші віддають перевагу солодощам меншої ваги, які можна з’їсти швидко, тому в вони шукають маленькі батончики, вафлі, цукерки, різні види печива або яйця-сюрпризи. Студенти і навіть підлітки розглядають солодощі як перекус, який заповнить втрачену енергію, таку необхідну в цьому віці, або урізноманітнить трапезу, тому найчастіше тягнуться до батончиків, вафлів, печива. У випадку дорослих людей вибір може включати практично весь спектр солодощів – від кавових тістечок до шоколадних коробочок для невеликих подарунків. Спостереження за поведінкою покупців та аналіз купівельних уподобань дозволить точно підібрати асортимент і згрупувати продукцію;

3. використання вивісок рекламних акцій, сезонних товарів або нових продуктів підвищує обізнаність клієнтів та стимулює продажі;

4. демонстрація зразків поруч із касою може збільшити кількість імпульсивних покупок, коли покупці чекають у черзі, щоби заплатити за інші товари. Це спонукає клієнтів спробувати нові продукти, що підвищує ймовірність їхнього придбання;

5. створення подарункових наборів із різних видів солодощів збільшує кількість продажів під час свят або особливих випадків;

6. цінове позиціонування продукції – від економ-до преміум-класу – задовольнить покупців із різними фінансовими можливостями.

Завдяки цьому робота у кондитерському цеху стане набагато швидшою та простішою, а ефект від неї буде вражаючим! Це дозволить підвищити ціну солодощів і збільшити кількість продажів.   

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

У вас є запитання до змісту чи автора статті?
НАПИСАТИ

Залишити коментар

Опубліковано на 21 08 2024. Поданий під Бізнес. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете подивитись до кінця і залишити відповідь.

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.
Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".