Який вибрати спальній мішок
Кожна людина яка ходила в туристичний похід з ночівлею знає, що дуже важливо вночі добре виспатись. Якщо взяти з собою дуже тонкий спальний мішок – можна змерзнути, якщо дуже теплий, особливо влітку – існує ризик перегрітись. І перший, і другий варіанти небажані, так як турист що не відпочив добре вночі не має багато сил і бажання рухатись, здійснювати великі переходи.
Перш ніж робити вибір на користь того чи іншого спального мішка варто розуміти що вони бувають літні, міжсезонні та зимові.
В літніх спальних мішках не дуже товстий шар утеплювача, за великим рахунком це легка ковдра. Їх використовують в період з пізньої весни до ранньої осені, коли вночі температура не опускається нижче +5 °C.
Міжсезонні спальні мішки бувають більш товстішими, скоріше за все вони будуть прямокутної форми, мають капюшон, основне завдання якого захищати голову туриста від холоду. Такого роду мішки доцільно брати в період, коли вночі температура буває в діапазоні від +5 °C до -5 °C.
Зимові спальні мішки з товстого матеріалу, мають особливу форму, обов’язково присутній капюшон. Вони призначені виключно для зимового використання та для температури нижче -5 °C.
Якщо ми говоримо про зимові спальні мішки, то тут варто звернути увагу на те, який тип утеплювача використовується – природні або синтетичні матеріали. Раніше досить часто утеплювачем був качиній чи гусячий пух, який завдяки особливості своєї будови добре зберігає тепло.
Але в останні роки все частіше і частіше виробники почали використовувати синтетичні утеплювачі. Вони дешевші за пух птахів і нічим за своїми характеристиками їм не поступаються. Більше того, в них може бути навіть більше переваг, наприклад, штучні утеплювачі краще переносять прання, або намокання.
В інтернет-магазині Red Point широко представлені спальні мішки http://redpoint.ua/catalog/spalniki_redpoint.html. Це продукція ХХІ століття – компактна, легка, тепла. Великою особливістю спальних мішків даної фірми являється те, що над їх створенням працюють професійні спортсмени, альпіністи. Кожна створена модель проходить перевірку в реальних умовах, в реальних туристичних походах, гірських підйомах.
Основна суть, ідея та концепція бренду Red Point зосереджена в його слогані – “Найкраще спорядження для пригод!”.
