Як знайти хорошого стоматолога в Запоріжжі?

Здоров’я зубів і ясен – показник здоров’я всього організму. Кожна поважаюча себе людина береже і цінує свою посмішку. Усунення проблем із зубами всі ми прагнемо довірити кращим фахівцям. Але як не помилитися у виборі лікаря? Адже помилку, допущену один раз, може бути важко виправити в майбутньому.

Якщо ви шукаєте стоматолога заздалегідь:

Напевно, майже всі коли-небудь відвідували стоматолога. Напевно у вас є друзі, знайомі або родичі, які зверталися до таких лікарів. Запитайте у них! Навряд чи вам порадять поганого доктора. Вам не тільки розкажуть, до кого піти можна і потрібно, до кого записатися в клініку, але і від чиїх послуг слід відмовитися.

Інший спосіб – знайти в Інтернеті електронні адреси стоматологічних клінік. Ось тут максимально повний список стоматологій. У наш час будь-яка клініка буде рекламувати свою діяльність в мережі. Подивіться відгуки, які залишають люди. Відгуками зазвичай варто довіряти, так як люди залишають їх зі сторінок в соціальних мережах. Виникли сумніви? Чи не посоромилися написати того, хто залишив відгук, і розпитати докладніше. Стежте за активністю його сторінки: «заслані» користувачі, яких спеціально наймають для написання хороших відгуків, найчастіше відвідують свою створену для цього сторінку час від часу і не ведуть у соцмережах активну діяльність.

І все ж гарантії тут будуть нижчими, так як смаки у інших людей можуть відрізнятися від вашого. Коли ви знаєте людину особисто, ви можете йому довіряти. Найкраще тому пошукати стоматолога заздалегідь, а не тоді, коли почнуть хворіти зуби. Коли у вас щось болить, ви готові вхопитися за будь-який шанс, і можете помилитися в пошуках. Перейнявшись цим раніше, ви точно знайдете гідного фахівця. На сайті обраної вами клініки не повинно бути кричущої реклами, «гучних» цін і «ексклюзивних пропозицій». Це ознака клінік-одноденок. Добре, коли медична організація вже стара і перевірена часом.

І якщо ви вже в кабінеті лікаря:

У тому випадку, якщо вам все-таки довелося поспішати, і ви звернулися в першу-ліпшу клініку, поговоріть з людьми в черзі до стоматолога. Може бути, хтось тут не в перший раз. Кабінет повинен бути чистим, одноразові приналежності – шприци і ампули – упаковані, багаторазові – повинні відразу ж стерилизоваться. Лікар повинен вислухати вас і дати відповідь по суті, не пропонуючи безлічі додаткових послуг тоном рекламного агента, а не лікаря. Реклама послуг – справа клініки, а його справу – допомогти вирішити вашу проблему. Якщо щось у вас викликає підозри, не бійтеся піти. Пожалійте своє здоров’я і засоби.

Наостанок:

Якщо ваш пошук увінчався успіхом, залиште хороший відгук, порадьте лікаря друзям і знайомим. Цим ви зробите добру справу і стоматолога в подяку за його працю, і тим людям, які можуть виявитися у вашій ситуації.

Поділитися:
Опубліковано на Dec 8 2016. Поданий під Блог. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете залишити відгук або трекбек на цю запис

Залишити коментар

Читать эту новость на своем языке:

(Русский) ▼ Я покупаю ссылки здесь ▼

(Русский)


Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".
Увійти | Спроектований Gabfire