Жінка перерахувала аферистам велику суму

Кримінальний світ доволі багатогранний, для того щоб забрати у людини гроші злочинцям зовсім не обов’язково вдаватись до насилля, або вдиратись до неї в помешкання. Тим паче, що сучасні технології сприяють цьому, людство придумало велику кількість пристроїв, які полегшують життя криміналітету.

Підтвердженням цьому став випадок в Комунарському районі Запоріжжя. Тут 36-літня жінка стала жертвою телефонної афери, які влаштували для неї представники злочинного світу.

19 жовтня на її мобільний телефон прийшло смс-повідомлення, в якому говорилось: «Ласкаво просимо, на Ваш телефонний номер випав приз — легковий автомобіль Опель МОКа». Звісно, жінка звернула увагу на це повідомлення, більше того, вона зателефонували на вказаний в повідомленні номер. Там їй повідомили, що вона стала учасницею лотереї і вона дійсно виграла автомобіль.

Але шахраї сказали, що просто так забрати виграш переможниця не може, їй варто авторизуватись, прийшовши за призом з телефоном, паспортом та ідентифікаційним номером. Крім цього необхідно протягом 6 годин з моменту отримання СМС перерахувати через систему «IВох» 0,5% від вартості виграшу.

Жінці повідомили рахунок, на який вона з великою радістю перерахувала зазначений відсоток — 7200 гривень. Пройшло кілька днів, але їй ніхто не телефонував і до «переможниці» дійшло, що вона стала жертвою афери. Звісно, прийшлось писати заяву до міліції.

Данні про подію внесені до єдиного реєстру подій. На даний час правоохоронці проводять проводять досудову перевірку, повідомляють МУМВС України в Запорізькій області.

Поділитися:

Метки: , , , ,

Posted by on окт 25 2015. Filed under Запоріжжя, Події. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response or trackback to this entry

Leave a Reply

Читати цю новину своєю мовою:

▼ Я покупаю ссылки здесь ▼



Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".
Войти | Designed by Gabfire