Який вибрати спальній мішок

Кожна людина яка ходила в туристичний похід з ночівлею знає, що дуже важливо вночі добре виспатись. Якщо взяти з собою дуже тонкий спальний мішок — можна змерзнути, якщо дуже теплий, особливо влітку — існує ризик перегрітись. І перший, і другий варіанти небажані, так як турист що не відпочив добре вночі не має багато сил і бажання рухатись, здійснювати великі переходи.

Перш ніж робити вибір на користь того чи іншого спального мішка варто розуміти що вони бувають літні, міжсезонні та зимові.

В літніх спальних мішках не дуже товстий шар утеплювача, за великим рахунком це легка ковдра. Їх використовують в період з пізньої весни до ранньої осені, коли вночі температура не опускається нижче +5 °C.

Міжсезонні спальні мішки бувають більш товстішими, скоріше за все вони будуть прямокутної форми, мають капюшон, основне завдання якого захищати голову туриста від холоду. Такого роду мішки доцільно брати в період, коли вночі температура буває в діапазоні від +5 °C до -5 °C.

Зимові спальні мішки з товстого матеріалу, мають особливу форму, обов’язково присутній капюшон. Вони призначені виключно для зимового використання та для температури нижче -5 °C.

Якщо ми говоримо про зимові спальні мішки, то тут варто звернути увагу на те, який тип утеплювача використовується — природні або синтетичні матеріали. Раніше досить часто утеплювачем був качиній чи гусячий пух, який завдяки особливості своєї будови добре зберігає тепло.

Але в останні роки все частіше і частіше виробники почали використовувати синтетичні утеплювачі. Вони дешевші за пух птахів і нічим за своїми характеристиками їм не поступаються. Більше того, в них може бути навіть більше переваг, наприклад, штучні утеплювачі краще переносять прання, або намокання.

В інтернет-магазині Red Point широко представлені спальні мішки http://redpoint.ua/catalog/spalniki_redpoint.html. Це продукція ХХІ століття — компактна, легка, тепла. Великою особливістю спальних мішків даної фірми являється те, що над їх створенням працюють професійні спортсмени, альпіністи. Кожна створена модель проходить перевірку в реальних умовах, в реальних туристичних походах, гірських підйомах.

Основна суть, ідея та концепція бренду Red Point зосереджена в його слогані – «Найкраще спорядження для пригод!».

Поділитися:

Метки: , ,

Posted by on сен 16 2015. Filed under Прес-реліз, Спорт, Україна. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response or trackback to this entry

Leave a Reply

Читати цю новину своєю мовою:

▼ Я покупаю ссылки здесь ▼



Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".
Войти | Designed by Gabfire