https://reporter.zp.ua

ЛуАЗ-2403

Редактор: Михайло Мельник

Ви можете поставити запитання спеціалісту!

ЛуАЗ-2403: Повнопривідний тягач для аеродромів

Історія та призначення

— повнопривідний автомобіль, який є спеціалізованою модифікацією легендарного ЛуАЗ-969М. Він був створений для виконання важливих завдань на аеродромах, зокрема, буксирування вантажів масою до 3000 кг. Автомобіль був розроблений на Луцькому автомобільному заводі (ЛуАЗ) на базі цивільного позашляховика ЛуАЗ-969М.

Технічні характеристики

Конструкція ЛуАЗ-2403 багато в чому відповідає ЛуАЗ-969М. Однак є низка значущих відмінностей:

Колісні редуктори

Головною відмінністю ЛуАЗ-2403 є використання колісних редукторів із передатним числом 2,0. У цивільних модифікаціях ЛуАЗ-969М використовувалися редуктори з передатними числами 1,3 та 1,6. Збільшення передатного числа в ЛуАЗ-2403 дало змогу збільшити крутний момент на колесах, що покращило тягові характеристики автомобіля.

Трансмісія

ЛуАЗ-2403 оснащувався 4-ступінчастою механічною коробкою передач і 2-ступінчастою роздавальною коробкою. Роздавальна коробка мала блокований центральний диференціал, що дозволяло підвищити прохідність автомобіля на бездоріжжі.

Двигун

ЛуАЗ-2403 оснащувався бензиновим 4-циліндровим двигуном об'ємом 1,2 л потужністю 59 к.с. Цей двигун забезпечував автомобілю достатню динаміку і тягу.

Кузов і кабіна

ЛуАЗ-2403 мав відкритий кузов з брезентовим верхом. Кабіна була запозичена з ЛуАЗ-969М і забезпечувала комфортні умови для водія та пасажира.

Додаткове обладнання

Для виконання своїх завдань ЛуАЗ-2403 оснащувався спеціальним обладнанням:

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

  • Лебідка з тяговим зусиллям 2,5 т
  • Спеціальний причіп для перевезення вантажів
  • Комплект аеродромного обладнання (світлові маячки, прапорці, сигнальний пістолет)

Випуск і експлуатація

Виробництво ЛуАЗ-2403 розпочалося в 1975 році. Автомобіль випускався протягом декількох років і користувався великим попитом на аеродромах СРСР. Завдяки своїй високій прохідності, тяговим характеристикам і надійності, ЛуАЗ-2403 активно використовувався в авіації для буксирування літаків, гелікоптерів та іншої авіаційної техніки.

ЛуАЗ-2403 був важливою модифікацією ЛуАЗ-969М, яка розширила сферу використання цього позашляховика. Як тягач для аеродромів, він зарекомендував себе як надійний і ефективний транспортний засіб. Сьогодні ЛуАЗ-2403 є рідкісним і колекційним автомобілем, який є цінним прикладом вітчизняного машинобудування.

Часті запитання

  1. Які були основні відмінності ЛуАЗ-2403 від ЛуАЗ-969М? Відмінності полягали в передавальному числі колісних редукторів, що становило 2,0 замість 1,3 та 1,6 у цивільних модифікаціях.
  2. Які завдання виконував ЛуАЗ-2403? Автомобіль використовувався для буксирування вантажів на аеродромах масою до 3000 кг.
  3. Яке обладнання було встановлено на ЛуАЗ-2403? Автомобіль оснащувався лебідкою, спеціальним причіпом та аеродромним обладнанням.
  4. Скільки років випускався ЛуАЗ-2403? Автомобіль випускався протягом декількох років з 1975 року.
  5. Де використовувався ЛуАЗ-2403? Автомобіль використовувався на аеродромах для буксирування літаків, гелікоптерів та іншої авіаційної техніки.

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

Приєднуйтеся до нашого чату: Телеграм!
У вас є запитання до змісту чи автора статті?
НАПИСАТИ

Залишити коментар

Опубліковано на 24 04 2024. Поданий під Вікі. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете подивитись до кінця і залишити відповідь.

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.
Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".