Fokker T.VIII
Редактор: Михайло МельникFokker T.VIII: Нідерландський гідролітак-торпедоносець
Історична довідка
— нідерландський гідролітак-торпедоносець, розроблений компанією Fokker на початку 1930-х років. Літак був призначений для дії з кораблів, а також з берегових баз. Перший політ T.VIII відбувся у 1938 році, а у 1940 році літак був прийнятий на озброєння ВПС Нідерландів.
Технічні характеристики
T.VIII був високопланом з двома двигунами Bristol Aquila. Літак мав відкриту пілотську кабіну та два бокових поплавці, що забезпечували його стійкість на воді. Основні характеристики літака:
- Довжина: 14,4 м
- Розмах крила: 21,0 м
- Висота: 5,0 м
- Вага порожнього: 4 000 кг
- Максимальна вага зльоту: 5 400 кг
- Двигуни: 2 х Bristol Aquila потужністю по 780 к. с.
- Максимальна швидкість: 370 км/год
- Практична дальність: 1 000 км
- Озброєння: одна торпеда або до 500 кг бомб
Бойове застосування
Під час Другої світової війни T.VIII використовувався ВПС Нідерландів для проведення протичовнових і розвідувальних операцій. Літаки також брали участь у бомбардуваннях цілей на території Німеччини. Після капітуляції Нідерландів у 1940 році T.VIII був переданий ВПС Великої Британії, які використовували його для схожих завдань.
Конструктивні особливості
У конструкції T.VIII було використано кілька інноваційних рішень, серед яких:
- Реверсивні двигуни Aquila: дозволяли літаку швидко розгортатися і зупинятися на воді.
- Дволанжерна конструкція: забезпечувала високу потужність і надійність.
- Двосекційне крило: складалося і розкладалося для зберігання на кораблі.
Оперативна історія
T.VIII зарекомендував себе як ефективний і універсальний літак. Під час Другої світової війни було втрачено відносно небагато T.VIII, що свідчить про високу живучість і надійність літака. Після війни T.VIII був знятий з озброєння і використався як навчальний літак протягом кількох років.
Fokker T.VIII був видатним гідролітаком-торпедоносцем, який відіграв важливу роль у морській обороні Нідерландів і Великої Британії під час Другої світової війни. Його інноваційні конструктивні особливості та бойова ефективність забезпечили йому місце в історії авіації.
Питання, що часто задаються
- Які були основні завдання Fokker T.VIII?
- Як конструкція T.VIII відрізнялася від інших гідролітаків того часу?
- У яких країнах використовувався T.VIII?
- Скільки літаків T.VIII було побудовано?
- Яка максимальна швидкість T.VIII?
У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!
⚡⚡⚡ Топ-новини дня ⚡⚡⚡
Хто такий Такер Карлсон? Новий законопроект про мобілізацію З травня пенсію підвищать на 1000 гривень