ЕР2Р
Редактор: Михайло МельникЕР2Р – приміський електропоїзд виробництва Ризького вагонобудівного заводу
(заводське позначення 62-259) – це приміський електропоїзд постійного струму з рекуперативно-реостатним гальмуванням. Був створений на базі моделі ЕР2 з використанням електрообладнання ЕР22В.
Історія створення
Розробка електропоїзда ЕР2Р розпочалася наприкінці 1980-х років на Ризькому вагонобудівному заводі (РВЗ). Метою було створити сучасний приміський поїзд, який би відповідав зростаючим вимогам пасажироперевезень.
Перший прототип ЕР2Р був представлений у 1990 році. Після успішних випробувань було розпочато серійне виробництво. Електропоїзди ЕР2Р почали експлуатуватися з 1991 року на різних залізницях Радянського Союзу, а після його розпаду – країн СНД.
Конструкція
Електропоїзд ЕР2Р складається з двох головних і семи проміжних вагонів. Головні вагони обладнані кабінами машиніста, тяговим і допоміжним обладнанням. Проміжні вагони – пасажирські, мають салони з м'якими сидіннями.
技术 характеристики
- Тип струму: Постійний
- Напруга: 3000 В
- Система гальмування: Рекуперативно-реостатна
- Максимальна швидкість: 120 км/год
- Кількість вагонів: 9 (2 головних, 7 проміжних)
- Місткість: 1196 пасажирів
- Вага порожнього поїзда: 474 т
Електрообладнання
Електропоїзд ЕР2Р обладнаний тяговим електроприводом з використанням рекуперативного-реостатного гальмування. Тягові електродвигуни розташовані під вагонами і з'єднані з колісними парами.
Рекуперативне гальмування полягає у поверненні енергії в контактну мережу при гальмуванні. Це дозволяє економити електроенергію і зменшує знос гальмівних колодок.
Переваги та недоліки
Переваги:
- Висока провізна здатність
- Енергоефективність
- Надійність і простота в експлуатації
- Комфортабельність салонів
Недоліки:
- Відносно низька максимальна швидкість
- Обмежена маневреність
- Не пристосований для роботи на дільницях з великими перепадами висот
Експлуатація
Електропоїзди ЕР2Р експлуатуються на багатьох залізницях країн СНД, зокрема, в Україні, Білорусі, росії та Казахстані. Вони використовуються для перевезення пасажирів на приміських маршрутах, а також як резерв для регіональних поїздів.
ЕР2Р – це надійний і комфортабельний електропоїзд, який вже понад 30 років успішно експлуатується на залізницях країн СНД. Він відіграє важливу роль у задоволенні потреб пасажироперевезень на приміських маршрутах.
Часто задавані питання
1. Яка максимальна швидкість електропоїзда ЕР2Р?
120 км/год
2. Яка система гальмування використовується в електропоїзді ЕР2Р?
Рекуперативно-реостатна
3. Скільки пасажирів можуть розміститися в електропоїзді ЕР2Р?
1196
4. На яких залізницях експлуатуються електропоїзди ЕР2Р?
Країни СНД, зокрема Україна, Білорусь, росія та Казахстан
5. Коли було представлено перший прототип електропоїзда ЕР2Р?
1990 рік
У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!
⚡⚡⚡ Топ-новини дня ⚡⚡⚡
Хто такий Такер Карлсон? Новий законопроект про мобілізацію З травня пенсію підвищать на 1000 гривень