https://reporter.zp.ua

ЕР2Р

Редактор: Михайло Мельник

Ви можете поставити запитання спеціалісту!

ЕР2Р – приміський електропоїзд виробництва Ризького вагонобудівного заводу

(заводське позначення 62-259) – це приміський електропоїзд постійного струму з рекуперативно-реостатним гальмуванням. Був створений на базі моделі ЕР2 з використанням електрообладнання ЕР22В.

Історія створення

Розробка електропоїзда ЕР2Р розпочалася наприкінці 1980-х років на Ризькому вагонобудівному заводі (РВЗ). Метою було створити сучасний приміський поїзд, який би відповідав зростаючим вимогам пасажироперевезень.

Перший прототип ЕР2Р був представлений у 1990 році. Після успішних випробувань було розпочато серійне виробництво. Електропоїзди ЕР2Р почали експлуатуватися з 1991 року на різних залізницях Радянського Союзу, а після його розпаду – країн СНД.

Конструкція

Електропоїзд ЕР2Р складається з двох головних і семи проміжних вагонів. Головні вагони обладнані кабінами машиніста, тяговим і допоміжним обладнанням. Проміжні вагони – пасажирські, мають салони з м'якими сидіннями.

技术 характеристики

  • Тип струму: Постійний
  • Напруга: 3000 В
  • Система гальмування: Рекуперативно-реостатна
  • Максимальна швидкість: 120 км/год
  • Кількість вагонів: 9 (2 головних, 7 проміжних)
  • Місткість: 1196 пасажирів
  • Вага порожнього поїзда: 474 т

Електрообладнання

Електропоїзд ЕР2Р обладнаний тяговим електроприводом з використанням рекуперативного-реостатного гальмування. Тягові електродвигуни розташовані під вагонами і з'єднані з колісними парами.

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

Рекуперативне гальмування полягає у поверненні енергії в контактну мережу при гальмуванні. Це дозволяє економити електроенергію і зменшує знос гальмівних колодок.

Переваги та недоліки

Переваги:

  • Висока провізна здатність
  • Енергоефективність
  • Надійність і простота в експлуатації
  • Комфортабельність салонів

Недоліки:

  • Відносно низька максимальна швидкість
  • Обмежена маневреність
  • Не пристосований для роботи на дільницях з великими перепадами висот

Експлуатація

Електропоїзди ЕР2Р експлуатуються на багатьох залізницях країн СНД, зокрема, в Україні, Білорусі, росії та Казахстані. Вони використовуються для перевезення пасажирів на приміських маршрутах, а також як резерв для регіональних поїздів.

ЕР2Р – це надійний і комфортабельний електропоїзд, який вже понад 30 років успішно експлуатується на залізницях країн СНД. Він відіграє важливу роль у задоволенні потреб пасажироперевезень на приміських маршрутах.

Часто задавані питання

1. Яка максимальна швидкість електропоїзда ЕР2Р?
120 км/год

2. Яка система гальмування використовується в електропоїзді ЕР2Р?
Рекуперативно-реостатна

3. Скільки пасажирів можуть розміститися в електропоїзді ЕР2Р?
1196

4. На яких залізницях експлуатуються електропоїзди ЕР2Р?
Країни СНД, зокрема Україна, Білорусь, росія та Казахстан

5. Коли було представлено перший прототип електропоїзда ЕР2Р?
1990 рік

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

Приєднуйтеся до нашого чату: Телеграм!
У вас є запитання до змісту чи автора статті?
НАПИСАТИ

Залишити коментар

Опубліковано на 28 05 2024. Поданий під Вікі. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете подивитись до кінця і залишити відповідь.

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.
Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".