Аналіз ринку
Аналіз ринку, дослідження ринку має на увазі зіставлення і аналізування результатів діяльності бізнесу із загальною кон’юнктурою ринку. В рамках маркетингового аналізу ринку вивчається попит, пропозиція, поведінка споживачів, ціни і інші чинники, а його кінцева задача – відповідь на питання «чи можливо отримати прибуток з комерційної діяльності нашої компанії в існуючих умовах?». При аналізі ринку так само докладно досліджується інформація про постачальників, клієнтів і конкурентів.
Маркетинговий аналіз ринку – основа стратегії діяльності комерційного підприємства.
Маркетинговий аналіз в рамках маркетингового анализ рынка розраховуються необхідні витрати і потенційний прибуток. Для цього застосовуються статистичні дані, вивчається законодавство і інша інформація, в залежності від виду діяльності компанії. Разом з тим, в рамках маркетингового аналізу ринку, вивчається його основне пристроїв, тенденції розвитку, його перспективи та обсяг потенційних споживачів (аналіз попиту) конкретних ринків і їх сегментів.
Маркетинговий аналіз ринку, маркетинг – запорука успішного планування просування товарів, послуг без збитку, пошуку контрагентів, вибудовування партнерських зв’язків на ринку і довірчих відносин з клієнтами. Крім того, аналіз ринку і його тенденцій, дозволяє краще орієнтуватися в сьогоднішньої і завтрашньої ситуації на ринку і уникнути ризиків і невизначеностей у важливих рішеннях, що дозволяє мати перевагу перед конкурентами і приймати правильні стратегічні рішення щодо розвитку Вашого бізнесу.
В кінцевому рахунку, маркетингові дослідження ринків дозволяють найбільш повно і впевнено розкривати економічний потенціал компанії і досягати нових горизонтів в бізнесі. При цьому важливо не забувати, що аналіз ринку, як і будь-яке маркетингове дослідження ринку, буде дуже корисним тоді і тільки тоді, коли його проведення доручено професіоналам, що володіє високою компетенцією в своїй області.