Збалансований підхід. Навіщо марка New Balance прийшла в футбол

Розширення інтересів New Balance багатьох здивувало, але вихід на ринок футбольної екіпіровки готувався давно. Warrior колишній технічний спонсор «Ліверпуля» і ще дев’яти футбольних клубів (в тому числі «Порту», «Севільї» та «Сток Сіті», які перейдуть під крило NB) кілька років розмотував червону доріжку для впевненого виходу на сцену материнської компанії: в 2012 році з тим же «Ліверпулем» був підписаний шестирічний контракт на 25 мільйонів фунтів в сезон.

Нова екіпіровка «червоних» підірвала продажу по всьому світу: клуб отримав замовлення більш ніж з 115 країн, а переглядів нової форми на сайті було зафіксовано більш ніж з 200 країн. Продажі форми від Warrior перевершили попередній рекорд в перший день (35 000 футболок в день) на 100 відсотків. Ажіотаж був викликаний несподіваним дизайном екіпіровки. Футболка «Ліверпуля» була зроблена у вигляді поло: дизайнери просто перетворили ігрову і тренувальну форму в звичайний одяг. Цей маркетинговий хід пропонував покупцям носити футбольну екіпіровку щодня. За кількістю проданих комплектів «Ліверпуль» став шостим в світі (після «Барси», «Реала», «Челсі», «Баварії» і «МЮ»): реалізація на рівні 800 тисяч комплектів на рік по 70 євро за штуку. Тільки на чистих продажах «червоні» і Warrior заробляли 60 мільйонів євро в рік.

Ще однією пробою пера New Balance в минулому році став випуск (спільно з Warrior) непримітних бутс. Через кілька місяців повністю перероблена модель з логотипом NB опинилася на ногах Аарона Ремзі, мало кто знает где купить мужские недорогие кроссовки Нью Баланс.

За два з половиною роки New Balance підготувалася до повноцінного виходу на ринок футбольної екіпіровки. «Наша мета потрапити в трійку світових спортивних брендів, а для цього ми повинні бути представлені в найпопулярнішому виді спорту», заявив в інтерв’ю Bloomberg виконавчий директор американської компанії Роберт Демартіні. При цьому New Balance не фінансовим гігантом: ще десять років тому річний оборот американців становив один мільярд доларів. Для порівняння Nike щороку витрачає стільки ж тільки на рекламу. Зараз оборот New Balance становить 3 мільярди доларів на рік, що теж не так багато (Nike 20 мільярдів, adidas 14 мільярдів).

Переграти гігантів adidas і Nike на їхньому полі нереально, але американці використовують нестандартні ходи все ж ризикнули. По-перше, вони відразу відчувають нові бутси на зірках: крім Ремзі, особами New Balance стали Насрі, Компані та Навас. Самір був дуже вражений підходом американців до розробки взуття: «Робота New Balance сильно відрізняється від мого колишнього спонсора adidas: якщо ви хочете щось змінити в прототипі, то просто говорите їм про це, і розробники все зроблять. До моєї думки прислухаються і використовують його, щоб зробити бутси крутіше розповів француз онлайн-журналу soccerbible.com.

Другий спосіб увірватися в дружну компанію Nike і adidas робити взуття різної ширини. Стратегія вимагає багато дорогого устаткування і додаткових ресурсів, але цей метод окупився в виробництві кросівок: моделі з різною шириною дозволяють догодити більшій кількості клієнтів.

Мету американської фірми вже озвучив Демартіні відібрати у основних гравців десяту частину ринку, що дорівнює 600 мільйонам доларів на рік. При цьому New Balance поки не збирається випускати бутси для жіночого футболу, незважаючи на те, що перед очима успішний приклад конкуренції Under Armour з Nike компанія з оборотом в 2,3 мільярда доларів заробляє кожен п’ятий долар на жіночій атрибутиці.

New Balance використовує футбол в маркетингових цілях для виходу на ринки країн, в яких бренд знають не дуже добре: гонитва за adidas і Nike, від яких NB по обороту відстає в 5 і 7 разів відповідно, логічно привела американців до спорту номер один. Демартіні очікує, що близько 85 відсотків доходів від футболу буде йти через океан.

Угода «Ліверпуля» і New Balance принесе «червоним» 400 мільйонів євро. Натомість американці отримають одного з лідерів з продажу клубної екіпіровки в світі, вихід на футбольний ринок і купу зірок для продюсування бутс. Warrior повернеться до виробництва оснащення для лакросса і хокею, яким займалася до спонсорства «червоних». «Ми раді співпрацювати з клубом, заявив генеральний директор New Balance Річард Райт, Ми принесемо в футбол інновації і продукт тільки найвищого класу».

Поділитися:
Опубліковано на Oct 4 2016. Поданий під Блог, Спорт. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете залишити відгук або трекбек на цю запис

Залишити коментар

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".
Увійти | Спроектований Gabfire