Як правильно вибрати іграшки та ігри

ygrashkiЧи замислювалися ви про те, дорогі батьки, що гра це робота для дітей? Насправді, в ході гри малюки опановують новими для них сенсорними і моторними навичками, розширюються пізнання дитини про себе і про світ. Граючи, він накопичує знання, освоює мову, спілкується і розвиває уяву.

Дуже великий вплив на дитину надають те, чим він грає, і участь батьків у грі. Ігри повинні бути «розумними», тобто розвиваючими. Не тільки розважати малюка, але і вчити його корисним навичкам.

Іграшка не може розвивати без участі дорослого! Покажіть малюкові, як вона працює, як з нею можна грати. Якщо в іграшці механізм, потрібно, щоб вона відкривалася, і механізм був видний і зрозумілий. Майте на увазі, що дитина не потребує великої кількості складних іграшок, швидше, навпаки, якщо їх розкладено по кімнаті занадто багато, то малюк чи малятко втрачається. До чотирьох-п’яти років дитина може одночасно грати з 4-5 іграшками.

Малюки обожнюють предмети з «дорослого життя». Саме тому вони так часто імітують куріння, чоканье склянками. Купуйте своїй дитині такі ж речі (звичайно ж, іграшкові), як у мами чи тата: свій будиночок, крісло, посуд, пилосос, мобільний телефон.

Можна купити іграшки з предметів, які становлять невід’ємну частину повсякденного вжитку дитини: коробок з-під взуття, коробочок різних форм і розмірів, шматочків хутра та тканини, великої картонної коробки, в яку можна залізти, таємничої скриньки з різнокольоровими гудзиками.

Діти люблять грати з простими і надійними машинками (причому не тільки хлопчики, а й дівчатка!), Човниками, ляльками, іграшковими літаками, поїздами, бульдозерами.
Малюків незмінно привертають великі м’ячі (цікаво: чим менша дитина, тим крупніше м’яч він зазвичай вибирає).

Постарайтеся знайти для свого малюка спеціальні рамки, де в наочній формі представлено поняття математичної дробу. Це дерев’яна пластина, в яку врізане три кола різних кольорів. Кожен з кольорових кружечків розділений на кілька сегментів. Може бути і такий варіант: три кола, один з яких цілий, інший складено їх двох половинок, третій з трьох частин. Пограйте зі своєю дитиною, і ви побачите, з якою легкістю він опанує поняттями цілого, однієї другої і однієї третини.

Поділитися:
Опубліковано на Nov 1 2016. Поданий під Блог. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете залишити відгук або трекбек на цю запис

Залишити коментар

Читать эту новость на своем языке:



Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".
Увійти | Спроектований Gabfire