Який вибрати спальній мішок
Редактор: Михайло Мельниккожна людина яка ходила в туристичний похід з ночівлею знає, що дуже важливо вночі добре виспатись. якщо взяти з собою дуже тонкий спальний мішок – можна змерзнути, якщо дуже теплий, особливо влітку – існує ризик перегрітись. і перший, і другий варіанти небажані, так як турист що не відпочив добре вночі не має багато сил і бажання рухатись, здійснювати великі переходи.
перш ніж робити вибір на користь того чи іншого спального мішка варто розуміти що вони бувають літні, міжсезонні та зимові.
в літніх спальних мішках не дуже товстий шар утеплювача, за великим рахунком це легка ковдра. їх використовують в період з пізньої весни до ранньої осені, коли вночі температура не опускається нижче +5 °c.
міжсезонні спальні мішки бувають більш товстішими, скоріше за все вони будуть прямокутної форми, мають капюшон, основне завдання якого захищати голову туриста від холоду. такого роду мішки доцільно брати в період, коли вночі температура буває в діапазоні від +5 °c до -5 °c.
зимові спальні мішки з товстого матеріалу, мають особливу форму, обов’язково присутній капюшон. вони призначені виключно для зимового використання та для температури нижче -5 °c.
якщо ми говоримо про зимові спальні мішки, то тут варто звернути увагу на те, який тип утеплювача використовується – природні або синтетичні матеріали. раніше досить часто утеплювачем був качиній чи гусячий пух, який завдяки особливості своєї будови добре зберігає тепло.
але в останні роки все частіше і частіше виробники почали використовувати синтетичні утеплювачі. вони дешевші за пух птахів і нічим за своїми характеристиками їм не поступаються. більше того, в них може бути навіть більше переваг, наприклад, штучні утеплювачі краще переносять прання, або намокання.
в інтернет-магазині red point широко представлені спальні мішки http://redpoint.ua/catalog/spalniki_redpoint.html. це продукція ххі століття – компактна, легка, тепла. великою особливістю спальних мішків даної фірми являється те, що над їх створенням працюють професійні спортсмени, альпіністи. кожна створена модель проходить перевірку в реальних умовах, в реальних туристичних походах, гірських підйомах.
основна суть, ідея та концепція бренду red point зосереджена в його слогані – “найкраще спорядження для пригод!”.
⚡⚡⚡ Топ-новини дня ⚡⚡⚡
Хто такий Такер Карлсон? Новий законопроект про мобілізацію З березня пенсію підвищать на 1000 гривень