https://reporter.zp.ua

Стильний ресепшн для стильного офісу

# , , , , , ,

Редактор: Михайло Мельник

у приймальні будь-якого офісу є зона ресепшн, що є центральним місцем, за зовнішнім виглядом якого у відвідувачів складається найперше, і, звичайно ж, правильне уявлення про фірму. саме тому, що імідж конкретної компанії багато в чому залежить від функціональності і привабливості цієї зони, власникам варто особливу увагу приділити вибору меблів і зробити так, щоб стильний ресепшн гармоніював з іншими предметами обстановки

сьогодні дана мебель представлена ​​багатим розмаїттям моделей, різних форм і конфігурацій. індивідуальне замовлення стійки ресепшн дозволяє підібрати виріб, який буде виготовлено в єдиному стильовому рішенні з іншими предметами інтер’єру приймальні.

стійка адміністратора може бути класичного вигляду, тобто прямокутної, або володіти оригінальною конфігурацією. також у власників компаній є можливість об’єднати декілька модулів, тим самим створивши простору і функціональну, дуже стильний ресепшин на lamelio.com.ua/resepshn .

внутрішнє наповнення стійок для адміністратора.

для кожного покупця хочеться рекомендувати придбати дану мебель з наступним внутрішнім змістом;

-відділ для зберігання паперових носіїв інформації;
-міні-атс;
-специальну панель, призначену для розміщення процесора;
-кабелі-каналами, які дозволять приховати дроти від комп’ютера;
-навесні або приставні полички.

верхня зона сучасного і стильного ресепшна повинна бути рекламною, іміджевою. адже саме її відвідувачі бачуть в першу чергу. нижні відділи є робітниками і призначаються тільки для співробітників компанії.

матеріали для виготовлення респешн.

найчастіше сучасні виробники меблів використовують для виготовлення наступні матеріали;

Є питання? Запитай в чаті з ШІ!

-маса натурального дерева;
-камінь – штучний або натуральний;
-шпона;
-метал – найчастіше сталь;
-пластик;
-міцне скло.

одні з них – це натуральні камінь і дерево; відрізняються хорошою міцністю і надійністю, але мають досить високу вартість. інші матеріали являють більш економічні варіанти, хоча за багатьма характеристиками і привабливості зовнішнього вигляду поступаються своїм природним аналогом. тому, кращі і найпривабливіші, стильні ресепшн виготовляють методом комбінування двох або декількох з перерахованих вище матеріалів.

ідеї з оформлення приймальні зони.

логічно і продумано буде розділити простір приймального приміщення на дві зони – місце для очікування і, власне, саму стійку ресепції. для того, щоб відвідувачі могли зручно розташуватися під час очікування, необхідно встановити м’які дивани та крісла. також в приймальні можна розмістити і журнальні столики, на яких будуть розташовуватися рекламні буклети, журнали, сувеніри. якщо площа приміщення дозволяє, то не зайвим буде і установка стелажів для зберігання різного роду інформаційних матеріалів.

стильні ресепшн, як правило, розміщують фасадом до вхідних відвідувачів. однак, якщо приймальня має невеликі розміри, то можна встановити її і збоку, уздовж стіни. висота конструкції повинна забезпечувати співробітникам фірми деяку психологічний захист, також вона повинна бути достатньою для розміщення монітора. для сучасних рідкокристалічних моніторів цілком достатньо 90 сантиметрів. особливо зручними є адміністративні стійки, оснащені механізмом регулювання стільниць. протяжність ресепшина може бути абсолютно будь-який, але вона повинна підбиратися з урахуванням розмірів самого приміщення і потреб конкретної фірми.

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

1 коментар для “Стильний ресепшн для стильного офісу”

  1. Тарик

    Да это хорошо если подходит стандартные варианты. А если нет?

Залишити коментар

Опубліковано на 24 08 2015. Поданий під Прес-реліз. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете залишити відгук або трекбек на цю запис

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".