https://reporter.zp.ua

Як вибрати для себе оберіг?

Редактор: Михайло Мельник

слов’янські обереги можуть своєю геометричною формою вплинути на простір, яке знаходитися поруч з ним. геометричні форми слов’янських оберегів прийшли не з умовиводів людей і в цьому їх головна відмінність від інших оберегів. якщо говорити інакше, слов’янський оберіг діє в не залежності від того, вірять в нього чи ні.

слов’янські обереги виконували різні функції, від попередження хвороб до розкриття духовної сили. існують символи в оберегах, які використовуються в побуті: на знаряддях праці, зброї, на начиння і т. д. у цих же цілях стародавні слов’яни застосовували оберегові орнаменти, вишиваючи їх на верхньому одязі. найчастіше обереги носять жінки. це пов’язано з тим, що шкода або негатив, накладений на жінку, відбивається на всьому її роді. а от шкода, що наноситься чоловікові, завершує свій вплив тільки на ньому самому.

як вибрати для себе оберіг?

1. до вибору оберега можна підходити як раціонально, прочитавши під кожним символом опис або вибираючи собі відповідний за ціною, що не зовсім правильно.
2. або можна підійти ірраціонально і вибирати внутрішнім чуттям, яке виділить зрозумілим для вас мовою той оберіг, який дійсно потрібен вам, а не який хочеться.
3. як підібрати оберіг в подарунок близькій людині або собі, вибрати один із символів або їх поєднання? одним з головних критеріїв вибору є сумісність оберега і його майбутнього власника. для цього потрібно знати, що кожен символ в оберегові виконує деяку функцію: підтримка в духовному саморозвитку, захист від хвороб, збереження любові і миру в родині і т. п. тому, перед тим, як вибрати оберіг і символ для себе, слід визначитися і зрозуміти, для чого він потрібен і в чому конкретно повинен допомогти.
4. важливим фактором є перше внутрішнє враження, а саме, щоб він припав «до душі», «запав у душу», сподобався. вибирайте серцем оберіг на ruyan.

Є питання? Запитай в чаті зі штучним інтелектом!

після того, як підберете оберіг, настає час адаптації організму і його енергетики до символів. великий час присвячуйте медитації і самовдосконалення. допомога в цьому надають духовні наставники, а також музичні інструменти. носити оберіг постійно з собою зовсім не обов’язково. «спілкуючись» з оберегом ви розумієте його суть і надалі досить просто уявити його перед своїм внутрішнім поглядом, щоб сила оберега включилася в роботу.

що станеться з людиною, коли в його життя увійде  оберіг?

всі зміни у внутрішньому і зовнішньому світі власника стануть відразу очевидні. якщо вибір оберега здійснювався відповідно до правил, то вони відбудуться в кращу сторону. навіть коли в перші кілька днів власник відчуває нездужання, то це означає, що організм почав очищатися. оточення, події, плани, здоров’я і життєві погляди – все зміниться або трансформується: одне піде на другий план, а інше стане головним. те, наскільки людина пішла від правильного шляху, стане повертатися в сторону відновлення, можуть відбутися навіть кардинальні зміни. однак не варто думати, що оберіг буде жити своїм автономним життям, адже головний – це все-таки власник, його носій. щоб все змінилося в кращу сторону, він повинен вести здоровий спосіб життя, подібний до того, який вели його предки: вживати чисту воду, їжу з натуральних продуктів, він повинен працювати, мати міцний дух, ясна свідомість і непохитну волю. власник оберега повинен бачити не речі, а їх причину і суть, їх взаємозв’язок. якщо цього всього немає, то, скільки б ви не вішали на шию оберегів, великого толку від них не буде.

У вас є запитання чи ви хочете поділитися своєю думкою? Тоді запрошуємо написати їх в коментарях!

Залишити коментар

Опубліковано на 30 06 2016. Поданий під Блог. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете залишити відгук або трекбек на цю запис

ХОЧЕТЕ СТАТИ АВТОРОМ?

Запропонуйте свої послуги за цим посиланням.
Контакти :: Редакція
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".