Чому хороші фахівці не можуть знайти роботу

Багато кандидатів думають, що раз криза, то роботи немає. Навіть хороші фахівці довго не можуть знайти нове місце, втрачають віру в себе. Але часто причина зовсім не в компетентності співробітника. Багато з таких фахівців просто погано орієнтуються в базових етапах і термінах процесу пошуку роботи, мають хибні уявлення про себе, про ринок, рекрутерів і сайтах з вакансіями. Ось які помилки роблять більшість кандидатів.

Пошук вакансії на одному сайті

Не шукайте роботу на одному сайті, більше 60% вакансій знаходиться не там. Більш 450000 вакансій розміщуються на інших онлайн-майданчиках, і якщо ви про них не знаєте, це не на вашу користь. Ваше резюме повинне бути скрізь, де це тільки можливо, особливо якщо ви не претендуєте на зарплату вище 10000 грн.

За нашими даними, тільки у 10% кандидатів є система роботи з робітними сайтами і правильна настройка відстеження вакансій, дисципліна для систематичної перевірки і відправлення резюме, завзятість для уважного перегляду.

Попадання в бази кадрових агентств

Не витрачайте час на розсилку резюме в агентства: без актуальних вакансій це вам нічого не дасть. База кандидатів, яка постійно поповнюється резюме, вміло зберігається і проглядається у разі появи вакансії, – це реальність двох-трьох професійних гравців з розумною СRM і налагодженими бізнес-процесами. Для всіх інших же це, як правило, забута папка в пошті конкретного рекрутера.

Надія на соціальні мережі

Пошук роботи в соцмережах не повинен обмежуватися розміщенням поста в стрічці Facebook і збіглим пошуком в LinkedIn. На практиці не більше 1% вакансій розміщується тільки тут, основна частина все ж знаходиться на робочих сайтах, тільки лише дублюючись в соцмережах.

Наприклад, у професійній соцмережі LinkedIn всього трохи більше 800  вакансій – до слова, це менше 0,1% всіх вакансій в країні. Якщо все ж ви розглядаєте цей модний канал, то ваша основна зброя в соцмережах – це резюме, здатне привернути хедхантера. Зробіть його повним: не завадить. Але грамотно розподіляйте зусилля і пам’ятайте, що соціальні мережі – це поки ще голий король кадрового ринку і пропозицій тільки звідси очікувати не варто.

Невдала назву резюме

Приблизно 30% розміщених вакансій не живі. Бувають вакансії, які забули зняти. Зазвичай вони подовгу висять і не оновлюються, і це їх важлива відмітна ознака. Крім зайнятості або ліні рекрутерів, цьому є і розумне пояснення: навіть якщо людину знайшли, то він на випробувальному терміні, і краще мати запас зі свіжих резюме, ніж опинитися в ситуації, коли потрібен терміновий пошук і немає часу на розкачку. Не витрачайте на них час. Інші неактуальні вакансії висять на сайтах просто для оцінки ринку. Дуже часто і керівники, і рекрутери розміщують їх, щоб подивитися відгуки і перевірити якісь свої гіпотези. Який попит і пропозиція на ринку? Скільки коштує кандидат? Такі вакансії відрізняються від справжніх відсутністю конкретики.

Відгукуючись на вакансію через сайт, пам’ятайте, що середня тривалість перегляду одного резюме – 2,5 секунди. Що шукає рекрутер? Збіги з вакансією, починаючи з назви вашої посади, і тільки потім вже конкретні досягнення в цифрах та рекомендації. Тому не мудруєте з резюме. З’ясуйте, як називається на зрозумілій рекрутерам мові те, що ви можете робити, і не полінуйтеся створювати резюме на кожну вакансію окремо, відповідно з її назвою; пишіть конкретні заслуги, а не розмитий функціонал; вказуйте список рекомендувачів. Рівне ці три моменти можна і потрібно вказувати в супровідному листі.

Пам’ятайте, що ваша вакансія знаходиться всього лише в людських руках рекрутера, який назве її так, як в штатному розкладі, помістить туди, куди здасться зрозуміліше (не завжди логічніше), вона може бути не в топі і без функції автоматичного оновлення, або шукайте вакансии в пушкино  знайдіть роботу яка вам підходить.

Пошук ідеального збігу вакансії і навичок

Мало хто з кандидатів займається тим, що у нього виходить дійсно добре, і ще менше тих, хто намагається рухатися в напрямку усвідомлення своїх сильних сторін. Зовсім нікчемна кількість тих, хто мислить себе не в рамках певної професії і намагається перевести свої компетенції на мову можливих вакансій в інших секторах.

Якщо людина працювала з клієнтами в банку і залишився без роботи, то з вірогідністю в 90% він і буде мислити в термінах цього сектора і професії, не намагаючись знайти аналогів у суміжних або інших галузях. Але найчастіше пошук роботи стає більш успішним, якщо кандидату вдається сконцентруватися на розв’язуваних задачах і розширити межі пошуку, работа в пушкино спроектувавши декілька резюме.

Не бійтеся крутих вакансій. Знаєте, як вони народжуються? У 50% випадків, коли з’являється нова посада, керівник просить рекрутера пошукати аналогічний функціонал у вже опублікованих оголошеннях. Рекрутер знаходить найбільш повний і важливий опис, який і стає шаблоном для вакансії. Але ось у чому секрет: надмірно амбітний опис вакансії, часто включає явно надлишковий функціонал, завжди відсіче 15% тих, хто реально підходить для цієї роботи, просто тому, що пристойні кандидати уважно почитають опис і порахують себе некомпетентними.

А що ж все-таки з ринком?

Ну і наостанок, найпесимістичнніша оцінка ринку праці від лідера ринку в лютневих звітах показує, що попит на персонал впав не більше ніж на 23%, це навіть не половина від того, що було в 2012 році.

Поділитися:

Метки: , ,

Опубліковано на Nov 13 2015. Поданий під Прес-реліз. Ви можете слідкувати за будь-якими відповідями через RSS 2.0. Ви можете залишити відгук або трекбек на цю запис

Залишити коментар

Читать эту новость на своем языке:



Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови посилання на Reporter.zp.ua.
Редакція не несе відповідальності за матеріали, розміщені користувачами та які помічені "реклама".
Увійти | Спроектований Gabfire